+370 41 552901

info@romuvosgimn.lt

Lengva kalba
Gestų kalba
Tamo
365
EA

Informacija lengvai suprantama kalba

 

 

Informacija lengvai suprantama kalba apie Šiaulių „Romuvos“ gimnaziją

 

Apie gimnaziją

Šiaulių „Romuvos“ gimnazija
yra valstybinė mokykla.

Šiame tekste mokyklą vadinsime gimnazija.

Gimnazijoje mokosi 9–12 klasių mokiniai.

Tai reiškia, kad mokiniai mokosi:

·        9 klasėje,

·        10 klasėje,

·        11 klasėje,

·        12 klasėje.

Kada gimnazija gali Jums padėti?

Gimnazija gali padėti, jeigu:

·        norite mokytis gimnazijoje,

·        jūsų vaikas nori mokytis gimnazijoje,

·        mokėtės gimnazijoje ir pametėte gimnazijos baigimo dokumentą.

Dokumentas patvirtina,
kad mokėtės gimnazijoje.

Ką mokiniai veikia gimnazijoje?

Gimnazijoje mokiniai mokosi.

Gimnazijoje mokiniai lanko būrelius.

Pavyzdžiui:

·        sporto būrelis,

·        meno būrelis.

Ko mokosi mokiniai?

Mokiniai mokosi daug skirtingų dalykų.

Pavyzdžiui, mokiniai mokosi:

·        lietuvių kalbos,

·        matematikos,

·        užsienio kalbų:

o   anglų kalbos,

o   prancūzų kalbos,

o   vokiečių kalbos.

·        istorijos,

·        biologijos.
Biologija yra mokslas apie gyvybę.

·        fizikos.
Fizika tiria, kaip veikia pasaulis.
Pavyzdžiui, kaip veikia elektra.

Kada vyksta pamokos?

Pamokos vyksta:

·        pirmadienį
nuo 8 valandų 30 minučių
iki 16 valandos 55 minučių.

·        antradienį
nuo 8 valandų 30 minučių
iki 16 valandos 55 minučių.

·        trečiadienį
nuo 8 valandų 30 minučių
iki 16 valandos 55 minučių.

·        ketvirtadienį
nuo 8 valandų 30 minučių
iki 16 valandos 55 minučių.

·        Penktadienį
nuo 8 valandų 30 minučių
iki 16 valandos 55 minučių.

Ką mokiniai gauna, kai baigia gimnaziją?

Kai baigia 12 klasių,
mokiniai laiko egzaminus.

Šie egzaminai vadinami brandos egzaminais.

Jeigu mokiniai išlaiko brandos egzaminus,
jie gauna brandos atestatą.

Brandos atestatas reiškia,
kad mokinys baigė gimnaziją.

Kur yra gimnazija?

Gimnazija yra Šiauliuose.

Gimnazijos adresas yra
Dainų gatvė 7, Šiauliai.

 

Kur gauti daugiau informacijos?

Jeigu turite klausimų apie gimnaziją, galite:

·        Paskambinti telefono numeriu
+370 41 552901

·        Parašyti elektroninį laišką.
Elektroninio pašto adresas yra info@romuvosgimn.lt

Gimnazijos darbuotojai
atsakys į jūsų klausimus.

Gimnazijos darbuotojai jums padės.

Tekstą lengvai suprantama kalba rengė: Gertrūda Vileikienė

Tekstą lengvai suprantama kalba redagavo: Laura Mikelevičiūtė

Tekstą vertino: Dainius Mateika

Teksto vertinimą koordinavo: Indrė Nagumanova

Iliustracijų šaltinis: DI „Chatgpt“ generuoti vaizdai

Išversti / Translate »