2024 m. lapkričio mėnesį startavo Lietuvos neformaliojo švietimo agentūros (LINEŠA) kartu su partneriais – Žinių ekonomikos forumu – vykdomas projektas „STEAM ugdymo ekosistemos plėtojimas”.
Projekto tikslas – suteikti galimybes STEAM ekosistemos dalyviams ugdyti reikalingas kompetencijas, sudaryti palankias sąlygas tinklaveikai bei prisidėti prie STEAM ugdymo metodinio turinio tobulinimo ir sklaidos.
Pagrindinės veiklos:
- Mokinių ir mokytojų kompetencijų tobulinimo programos kūrimas;
- STEAM ugdymo ekosistemos, paremtos įveiklintų STEAM ugdymo atviros prieigos centrų, įgyvendinimas;
- STEAM mokyklų tinklo bei įgalintų STEAM ambasadorių (inovatyvių mokytojų) tinklaveikos sustiprinimas.
Pirmasis projekto dalyvių susitikimas
Kovo 6 dieną informatikos mokytoja Irma Jančauskienė dalyvavo pirmajame projekto dalyvių susitikime. Tai – metus truksiančios kelionės, kurioje vyks daug nuolatinių susitikimų, užsiėmimų edukacinių tyrimų inkubatoriuje Vilniuje bei STEAM centruose, pradžia.
Mokytojai, dalyvaujantys projekto veikloje, dalinsis žiniomis, analizuos gerąsias praktikas, nagrinės įvairius mokymo metodus, aptars kylančius iššūkius ir jų sprendimo būdus.
Pirmajame susitikime buvo diskutuojama šiomis temomis:
- Ką apima STEAM filosofija?
- Koks turi būti STEAM mokytojas?
- Kodėl STEAM ugdymas kartais nėra kokybiškas?
- Su kokiais iššūkiais susiduria pedagogai?
- Kas motyvuoja mokytojus dirbti inovatyviai?
Visi kartu sieksime sukurti naujų, inovatyvių STEAM ugdymo patirčių mūsų gimnazijoje! Tikime, kad šis projektas ne tik sustiprins mokytojų ir mokinių kompetencijas, bet ir paskatins jų kūrybišką, įtraukų bei ateities iššūkiams pasiruošusį mokymąsi.