Neformaliojo švietimo ir pagalbos skyriaus vedėjos Ingos Dovidaitienės funkcijos
PAGRINDINĖS NEFORMALIOJO ŠVIETIMO IR PAGALBOS SKYRIAUS VEDĖJO FUNKCIJOS IR ATSAKOMYBĖS
1. Dalyvauti, kuriant strateginius gimnazijos tikslus, atliepiančius gimnazijos ugdymo turinio kūrimą.
2. Organizuoti ir kontroliuoti gimnazijos ugdymo plano (skyriaus dalies) projekto rengimą.
3. Organizuoti neformaliojo ugdymo programų pasiūlą ir pasirinkimą.
4. Organizuoti su neformaliuoju ugdymu ir pagalba susijusius tyrimus ir vertinti jų rezultatus.
5. Organizuoti ir kontroliuoti neformaliojo ugdymo bei pagalbos specialistų ir mokytojų bendradarbiavimą.
6. Organizuoti ir kontroliuoti gimnazijos profesinio informavimo ir karjeros ugdymo planavimą bei vykdymą.
7. Planuoti ir kontroliuoti su neformaliuoju ugdymu susijusių renginių gimnazijoje ir už jos ribų organizavimą.
8. Planuoti ir kontroliuoti mokinių socialinę-pilietinę veiklą.
9. Organizuoti ir kontroliuoti socialinės, psichologinės pagalbos mokiniams prioritetų nustatymą, pagalbos planavimą ir teikimą, konsultavimo bei švietimo organizavimą gimnazijoje.
10. Organizuoti specialiojo ugdymo paslaugų poreikio nustatymo veiklą, specialiojo ugdymo paslaugų teikimą.
11. Organizuoti ir kontroliuoti bendradarbiavimą su mokytojais specialiojo ugdymo programų rengimo klausimais.
12. Organizuoti tėvų (globėjų, rūpintojų) informavimą neformaliojo švietimo ir pagalbos klausimais, organizuoti ir kontroliuoti mokinių tėvų (globėjų) pedagoginį švietimą ir individualų konsultavimą.
13. Rengti ir teikti pavaduotojui su neformaliuoju ugdymu ir pagalba susijusių gimnazijos vidaus tvarkų, instrukcijų ir reglamentų projektus.
14. Organizuoti ir kontroliuoti su neformaliuoju ugdymu ir pagalba susijusios ir skyriui priskirtos dokumentacijos tvarkymą.
15. Vertinti skyriaus specialistų ir kitų darbuotojų kvalifikaciją.
16. Koordinuoti neformaliojo švietimo mokytojų metodinę veiklą.
17. Organizuoti ir kontroliuoti prevencinės veiklos planavimą ir vykdymą.
18. Rengti ir teikti atsakingam padaliniui su neformaliuoju ugdymu ir pagalba susijusią viešinimui skirtą informaciją apie gimnaziją.
19. Organizuoti ir kontroliuoti įsigyjamų neformaliojo ugdymo ir pagalbos priemonių ir literatūros poreikio nustatymą bei sąrašų rengimą, kabinetų būklę bei jų įrangos atitikimą neformaliojo ugdymo ir pagalbos proceso poreikiams bei inicijuoti jų atnaujinimą (papildymą).
20. Rengti teisės aktuose numatytą su neformaliuoju ugdymu ir pagalba susijusią informaciją savivaldybių bei valstybinėms organizacijoms ir institucijoms.
21. Bendradarbiauti su juridiniais ir fiziniais asmenimis, vietos bendruomene, kitomis mokyklomis.
22. Dalyvauti šalies ir tarptautiniuose projektuose, susijusiuose su neformaliuoju ugdymu ir pagalba.
23. Rinkti ir teikti gimnazijos ataskaitoms bei kitiems dokumentams rengti reikalingą informaciją ir duomenis gimnazijos vadovams ir kitiems gimnazijos padaliniams.
24. Rengti ir teikti direktoriui pasiūlymus dėl skyriaus darbuotojų priėmimo ir atleidimo į darbą ir iš darbo, skyriaus darbuotojų materialinio ar kitokio skatinimo, drausminių nuobaudų skyriaus darbuotojams.
25. Rengti ir teikti pavaduotojui pasiūlymus dėl skyriaus darbuotojų kvalifikacijos kėlimo.
26. Koordinuoti klasių vadovų metodinę veiklą.
27. Koordinuoti edukacinių išvykų, kelionių ir ekskursijų organizavimą, kontroliuoti sveikatos ir saugumo instrukcijų parengimą.
28. Koordinuoti edukacinių išvykų ir su jomis susijusių lėšų, skirtų mokinių edukacijoms, planavimą bei apskaitą.
29. Kontroliuoti klasių vadovų ir neformaliojo ugdymo dienynų pildymą.
30. Koordinuoti gimnazijos mokinių savivaldos veiklą.
31. Vykdyti kitus direktoriaus ir direktoriaus pavaduotojo ugdymui nurodymus.
32. Šios neformaliojo švietimo ir pagalbos skyriaus vedėjo funkcijos, pasikeitus įstatymams ar kitiems teisės aktams ir esant būtinybei, gali būti iš dalies keičiamos direktoriaus iniciatyva.