Brandos atestatų įteikimo šventė
Rugpjūčio 13 d., Ketvirtadienis 11:47 |
|
Rugpjūčio 12 d. per iškilmingą ceremoniją XV laidos abiturientams buvo įteikti brandos atestatai. Aikštėje prie gimnazijos, kur daugelis dabartinių abiturientų kadaise šventė savo pirmąją mokslo metų dieną, pasipuošusius gimnazistus plojimais sutiko tėveliai, mokytojai ir gimnazijos vadovybė. Abiturientus sveikino ir atkakliai siekti užsibrėžtų tikslų skatino gimnazijos direktorius Vytautas Giedraitis, Lietuvos Respublikos Seimo narys Valerijus Simulik. Šiaulių miesto mero Artūro Visocko sveikinimą ir linkėjimus abiturientams perdavė Ugdymo ir pagalbos skyriaus vedėja Marta Stonienė. XV laidos abiturientų tėvų atstovė Kristina Misiuvienė taip pat sveikino abiturientus su švente, dėkojo mokytojams už jų pasiaukojantį darbą ugdant vaikus. 4-tų klasių auklėtojų vardu abiturientams sėkmės linkėjo istorijos mokytoja, 4a klasės auklėtoja Nida Vaigauskienė. Vidurinio ugdymo skyriaus vedėja Kristina Gerčaitė paskelbė, kad „Metų abituriento 2020“ titulas šiemet skirtas 4b klasės mokinei Armandai Kropivjanskytei. Savo kalboje Metų abiturientė pabrėžė, kad 12 metų, praleistų mokykloje, nebuvo lengvi – jie pareikalavo iš kiekvieno mokinio jėgų ir užsispyrimo. Tačiau ji džiaugėsi, kad šalia buvo nuostabūs mokytojai ir supratingi tėvai, kurie padėjo įveikti kilusius sunkumus. „Prieikime ir padėkokime mokytojams ir tėvams už pagalbą, teiktą per tuos metus. Pasakykime jiems „Ačiū“ šiandien, dabar“, – ragino Armanda, baigdama savo kalbą. Gimnazijos direktorius įteikė ilgai lauktus brandos atestatus. Daliai abiturientų taip pat buvo įteiktos padėkos už puikius akademinius pasiekimus, aktyvią visuomeninę ir socialinę veiklą, gimnazijos vardo garsinimą. Iškilmių ceremonijoje tautinę giesmę atliko gimnazijos alumnas, 2018 metų Metų abiturientas Paulius Užgalis. Šventinę nuotaiką renginio metu kūrė džiazo orkestras „Romuva“. Daugiau akimirkų foto galerijoje. Mokinių socialinių kompetencijų ir ugdymo karjerai pedagogė Gintarė Kulbeckienė Urtės Vaišytės nuotraukos |