Kitoks požiūris į ugdymo procesą: patyriminio ugdymo (STEAM) diena „Romuvos“ progimnazijos aštuntokams
Spalio 15 d., Antradienis 13:31 |
„Romuvos“ gimnazijoje itin daug dėmesio skiriama patyriminiam ugdymui (STEAM). Kokią naudą teikia toks ugdymas, įsitikino „Romuvos“ progimnazijos 8 klasės mokiniai. Jiems spalio 9 d. buvo organizuotos patyriminės pamokos, kurias vedė įvairių dalykų gimnazijos mokytojai. Patyriminio ugdymo (STEAM) pamokos „Romuvos“ progimnazijos aštuntokams vyko itin interaktyviai. Visų pirma mokiniai pasitikrino lietuvių kalbos ir ekonomikos žinias, po to eksperimentavo kūrybinėse dirbtuvėse, kurių metu įsitikino, kad kūryba – ne tik genijų reikalas. Jų patirčių bagažas taip pat buvo papildytas muzikos ir šokių potyriais. Patyriminio ugdymo (STEAM) koncepcija – tai kitoks požiūris į mokinio ugdymo procesą, kuris grindžiamas kitokiu mokymosi formatu. Todėl ši diena gimnazijoje dirbantiems pedagogams – geroji patirtis ir puikus įkvėpimo šaltinis siekiant išsikeltų tikslų, kurių svarbiausia dedamoji – į mokinį orientuotas patyriminis ugdymas.
Gintarė Kulbeckienė Mokinių socialinių kompetencijų ir ugdymo karjerai pedagogė