Projekto „Mokytojo ugdymo(si) inkliuzinei mokyklai praktika tarptautiniame kontekste“ apžvalga
Gegužės 31 d., Trečiadienis 16:41 |
Jau antrus metus mūsų gimnazijoje įgyvendindamas Erasmus + mokyklinio ugdymo darbuotojų mobilumo projektas „Mokytojo ugdymo(si) inkliuzinei mokyklai praktika tarptautiniame kontekste“, kurio tikslas – skatinti mokytojus kuo geriau pažinti mokinius ir siekti kiekvieno individualios pažangos visais įmanomais būdais. Projekte dalyvauja keturios gimnazijos mokytojos (Rita Švedienė, Diana Nemeikienė, Ingrida Saunorienė ir Nijolė Bružaitė), kurios ne tik kėlė pedagoginę kvalifikaciją tarptautiniuose kursuose Graikijoje, bet įgytomis žinios dalinosi su gimnazijos mokytojais organizuodamos seminarą „Inkliuzinės mokyklos elementai tobulinant ugdymo procesą“. Seminare dalyvavę mokytojai susipažino su inliuzinės mokyklos elementais, dalyvavo diskusijose, aptarė bendravimo ir bendradarbiavimo su mokinių tėvais klausimus, susipažino su naujais mokymo metodais, diferencijavimo bei individualizavimo galimybėmis. Apibendrindamos savo veiklą mokytojos paruošė ir pristatė mokyklos bendruomenei kalendorius – rekomendacijas, pasidalino savo įžvalgomis bei pristatė galutinius projekto rezultatus.
Šis projektas finansuojamas remiant Europos Komisijai, „Erasmus+“ programos lėšomis, kurią Lietuvoje administruoja Švietimo mainų paramos fondas. Šis kūrinys atspindi tik autoriaus požiūrį, todėl Komisija negali būti laikoma atsakinga už bet kokį jame pateikiamos informacijos naudojimą.