Teatras
Teatro mokytoja Inga Dovidaitienė
Teatro pamokų tiklsas
Per teatrinę patirtį skatinti mokinių dvasinį brendimą, ugdyti pažinimo galias, padėti įgyti teatro kompetencijos pradmenis ir jais pasinaudoti kultūriniame gyvenime.
Lavinti mokinių socialinę, komunikavImo, meninę, pažinimo kompetencijas.
Teatro dalyko mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimas:
• Teatro dalykas vertinamas įskaita. Įskaitai per pusmetį mokinys turi gauti 3 teigiamus įvertinimus (tarpines įskaitas).
• Mokiniai vertinami taikant formalųjį, neformalųjį, kaupiamąjį vertinimo būdus.
• Formalus vertinimas (tarpinės įskaitos) - baigus temą, ciklą, atlikus testus .Vertinama ,,įskaityta“ arba ,,neįskaityta“.
• Neformalus vertinimas vyksta darbo proceso metu, stebint atliekamas užduotis, aptariant, diskutuojant, analizuojant mokinių veiklos rezultatus (individualiomis pastabomis, pagyrimais, paskatinimais).
• Kaupiamasis vertinimas – mokinių renkami kaupiamieji balai už aktyvią veiklą, iniciatyvą , asmenines pastangas, pažangą kiekvienos pamokos metu. Informacija fiksuojama mokytojo užrašuose.
• Tarpinės įskaitos gaunamos pridėjus iki to laiko sukauptus kaupiamuosius balus.
• Mokiniai, atleisti nuo pamokų, lankantys neformaliojo švietimo įstaigas, pusmečio pabaigoje atsiskaito pagal mokytojo parengtą programą.
• Metinį įvertinimą lemia antrojo pusmečio įvertinimas.
Pasirinkę teatro pamokas mokiniai turi meninės raiškos veiklas, kurios taip pat vertinamos įskaita.
Mokiniai, lavindami teatrinę kompetenciją, savo kūrybinės veiklos produktą demonstruoja gimnazijos renginiuose, šimtadienio spektakliuose.
Mokytojų diena
https://www.facebook.com/rgseimas/videos/1985413771727856/
,,Romuvos“ gimtadienis
http://www.romuvosgimn.lt/index.php?option=com_morfeoshow&task=view&gallery=943
Šimtadienis
http://www.romuvosgimn.lt/index.php?option=com_morfeoshow&task=view&gallery=898
http://www.romuvosgimn.lt/index.php?option=com_morfeoshow&task=view&gallery=833
http://www.romuvosgimn.lt/index.php?option=com_morfeoshow&task=view&gallery=755