Gimnazijos vizija
„Romuvos“ gimnazija – moderni, turinti stiprią bendruomenę, atvira pozityviai kaitai mokymo įstaiga, užtikrinanti kolegialų mokymąsi, ugdanti orų, iniciatyvų, kūrybingą, kritiškai mąstantį, atsakingą, savo veikloje besivadovaujantį bendražmogiškomis vertybėmis pilietį.
Gimnazijos misija
„Romuvos“ gimnazija – atsakinga, demokratiška, darni, skatinanti kūrybiškumą mokykla, siekianti, kad joje kiekvienas jaustųsi saugus, įgytų savo galias atitinkantį pagrindinį ir vidurinį išsilavinimą, susiformuotų vertybines nuostatas, siektų nuolatinio asmeninio tobulėjimo, orientuotųsi šiuolaikiškoje aplinkoje, kryptingai planuotų savo karjerą.
Gimnazijos filosofija
Bendromis mokinio, mokytojo ir tėvų pastangomis darniai ir atsakingai siekiama pažangos, gerbiant kiekvieno individualius gebėjimus, kūrybines galias bei poreikius, skatinant asmeninį tobulėjimą ir inovatyvumą.
Gimnazijos vertybės
- Bendruomeniškumas
- Pagarba
- Darnumas
- Kūrybiškumas
- Tobulėjimas
2024-2026 metų strateginiai veiklos tikslai ir uždaviniai
1. Ugdyti aktyvią atsakingą, kūrybingą asmenybę, tikslingai siekiančią savo karjeros tikslų.
- Kokybiškai įgyvendinti pagrindinio ugdymo antrosios dalies ir vidurinio ugdymo, neformaliojo ugdymo programas siekiant kiekvieno mokinio pažangos, pasiekimų gerėjimo.
- Efektyvinti švietimo pagalbą siekiant stiprinti mokinių emocinę ir fizinę sveikatą.
- Veiksmingai išnaudoti socialinės partnerystės tinklą mokinių ugdymui(si)
- Užtikrinti pedagogų ir vadovų profesinio tobulėjimo tvarumą.
2. Kurti patrauklią, asmenybės ugdymui(si) ir tobulėjimui tinkamą aplinką.
- Modernizuoti ir kurti ugdymo(si) ir rekreacijos erdves, užtikrinti tinkamas higienos sąlygas.
- Modernizuoti ir atnaujinti gimnazijos turimą skaitmeninę ugdymo(si) įrangą, mokomąją medžiagą.
2024 metų tikslai ir uždaviniai
- Stiprinti kiekvieno mokinio kompetencijas, siekiant aukštesnių pasiekimų ir pažangos,
karjeros tikslų.- Teikti mokymosi ir švietimo pagalbą įvairių poreikių mokiniams.
- Stiprinti mokinių formaliojo ir neformaliojo ugdymo kompetencijas bei karjeros planavimo
gebėjimus. - Plėtoti mokinių ekonomikos ir finansinio raštingumo kompetencijas.
- Vykdyti sistemingą veiklos ir rezultatų į(si)vertinimą,
- Analizuoti mokinių pasiekimų rezultatus ir planuoti pokyčius.
- Plėsti pedagogų profesines kompetencijas.
- Kurti patrauklią, asmenybės ugdymui(si) ir tobulėjimui tinkamą aplinką.
- Gerinti ugdymo aplinkų pritaikomumą skirtingų poreikių mokiniams.
- Turtinti mokymo(si) išteklius ir sistemingai naujinti IT įrangą.