+370 41 552901
info@romuvosgimn.lt

Administracija

Dr. Aina Būdvytytė

Direktorė

El. paštas: info@romuvosgimn.lt, aina.budvytyte@romuvosgimn.lt

Telefonas: +370 41 552901

Kabinetas: 103

2024-07-11 – 2024-08-25 direktorė atostogauja.

2024-07-11 – 2024-07-26 Direktorę pavaduoja direktoriaus pavaduotoja ugdymui Daiva Rindzevičienė.

2024-07-27 – 2024-08-04 Direktorę pavaduoja ugdymo skyriaus vedėja Renata Balčiūnienė.

2024-08-05 – 2024-08-11 Direktorę pavaduoja neformalaus švietimo ir pagalbos skyriaus vedėja Inga Dovidaitienė.

2024-08-12 – 2024-08-25 Direktorę pavaduoja ugdymo aprūpinimo skyriaus vedėjas Marius Valiukas. 

8:00 Vadovų ir specialistų pasitarimas.
10:00 Darbas su personalu, mokiniais ir dokumentais, interesantų priėmimas.
13:00 Aktualių gimnazijai klausimų sprendimas, darbas su mokiniais, dokumentais.
15:00 Interesantų priėmimas. Pasitarimai, bendravimas su personalu.

Pastaba: darbotvarkė gali keistis.

  1. Vadovauja gimnazijos strateginio plano ir metinio veiklos plano rengimui, juos tvirtina, vadovauja jų vykdymui.
  2. Nustatyta tvarka skiria ir atleidžia mokytojus, kitus ugdymo procese dalyvaujančius asmenis ir aptarnaujantį personalą, tvirtina jų pareigybių aprašymus.
  3. Atsako už švietimo įstatymo 26 straipsnyje nurodytos informacijos apie gimnaziją skelbimą, darbuotojų profesinį tobulėjimą.
  4. Atsako už demokratinį gimnazijos valdymą, užtikrina teisės aktų ir normų, mokytojo etikos normų, darbo saugos reikalavimų įgyvendinimą.
  5. Kuria saugią, užkertančią kelią bet kokioms smurto, prievartos apraiškoms ir žalingiems įpročiams aplinką.
  6. Analizuoja gimnazijos veiklas ir valdymo išteklių būklę ir atsako už gimnazijos veiklos rezultatus.
  7. Už mokinio elgesio normų pažeidimą gali skirti mokiniui drausmines auklėjimo priemones, numatytas Vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatyme.

Darbo patirtis

2023-02-01 iki šiol Šiaulių „Romuvos“ gimnazijos direktorė
2022-07-16 – 2022-10-16 Nacionalinės švietimo agentūros projekto „Skaitmeninio ugdymo turinio kūrimas ir diegimas” (Nr. 09.2.1.-ESFA-V-726-03-0001) 2.2.1.veiklos „Metodinės pagalbos mokykloms, įgyvendinančioms atnaujintą ugdymo turinį, teikimas“ metodininkas (mokymo programų rengėjas). Veiklos sritis: švietimas.
2021-12 – 2022-06 Nacionalinė švietimo agentūra projekto „Bendrojo ugdymo mokytojų bendrųjų ir dalykinių kompetencijų tobulinimas“ 1.2.1, 1.2.3 veiklų metodininkė. Kvalifikacijos programos rengimas,
mokymai mokytojams. Veiklos sritis: švietimas.
2020-05 – 2022-07 Nacionalinės švietimo agentūros projekto „Skaitmeninio ugdymo turinio kūrimas ir diegimas” (Nr. 09.2.1.-ESFA-V-726-03-0001) 1.1.1 veiklos „Bendrųjų ugdymo programų ir jas lydinčios medžiagos rengimas” metodininkė. Bendrųjų Užsienio kalbos pagrindinio ir vidurinio ugdymo (Iosios ir II-osios) programų atnaujinimas. Veiklos sritis: švietimas.
2015 – 2023-02-01 Šiaulių m. „Romuvos“ gimnazija. Vokiečių kalbos mokytoja metodininkė. Užsienio kalbų metodinės grupės pirmininkė, gimnazijos metodinės tarybos pirmininkė. Šiaulių miesto vokiečių
kalbos mokytojų metodinės grupės pirmininkė. Veiklos sritis: švietimas.
2019 – 2023-02-01 Vilniaus universiteto Šiaulių akademija (Vytauto 84, LT-76352, Šiauliai). Regionų plėtros institutas (Vytauto, Šiauliai). Mokslinė pedagoginė veikla. Dėstomi dalykai: projektų valdymas ir
administravimas, vokiečių kalba.
2018-01 – 2019-02 Šiaulių universitetas Humanitarinių mokslų katedros vedėja, administracinė-vadybinė veikla, pedagoginė mokslinė veikla. Veiklos sritis: švietimas.
2010-06 – 2017-12 Šiaulių universitetas Užsienio kalbų studijų katedros vedėja, administracinė-vadybinė veikla, pedagoginė mokslinė veikla. Veiklos sritis: švietimas.
2006 – 2018 Šiaulių universitetas. Vadybos katedra, ES struktūrinių fondų projektų rengimas, administravimas, vadovavimas, pedagoginė, mokslinė veikla. Veiklos sritis: švietimas.
2005 – 2009 Šiaulių universiteto projektų vadybos grupės projektų rengėja ir administratorė. ES projektų rengimas, vadovavimas ir administravimas. Veiklos sritis: švietimas.
2003-02 – 2010-05 Šiaulių universiteto Romanų ir germanų filologijos katedros vedėja, mokslinė pedagoginė veikla.
1997 – 2003 Romanų ir germanų filologijos katedros dėstytoja. Veiklos sritis: švietimas.

Išsilavinimas ir kvalifikacija

2009-2011 Žmogaus studijų centras (Vilnius). Psichologijos akademija (organizacinė psichologija). 507 val.
neformalus kvalifikacijos kėlimas.
1998-2003 Šiaulių universitetas, Klaipėdos universitetas. Filologijos krypties (kalbotyros) doktorantūros studijos. Apginta daktaro disertacija: “Kūno koncepto aksiologinis aspektas vokiečių ir lietuvių kalbose”. Suteiktas Humanitarinių mokslų srities filologijos krypties daktaro laipsnis.
2000-2001 Ciūricho universitetas (Šveicarija). Doktorantūros studijos pagal Šveicarijos vyriausybės mainų programą.
1996-1998 Šiaulių universitetas, Humanitarinis fakultetas. Humanitarinių mokslų magistro kvalifikacinis laipsnis, gretinamoji kalbotyra. Gimnazijos mokytojo kvalifikacija.
1992-1996 Klaipėdos universitetas. Humanitarinių mokslų bakalauro kvalifikacinis laipsnis, vokiečių filologija

Daiva Rindzevičienė

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui

El. paštas: daiva.rindzeviciene@romuvosgimn.lt

Telefonas: +370 41 552901

Kabinetas: 101

  1. Organizuoti gimnazijos ugdymo plano, atliepiančio strateginius gimnazijos tikslus, rengimą ir vykdyti įgyvendinimo stebėseną.
  2. Organizuoti gimnazijos strateginio plano, metinio veiklos plano, mėnesio veiklos plano rengimą ir įgyvendinti stebėseną.
  3. Administruoti vidurinio ugdymo programos įgyvendinimą.
  4. Kontroliuoti sudarytus I-IV klasių pamokų tvarkaraščius, jų korekcijas.
  5. Organizuoti ir kontroliuoti brandos atestatų išdavimą ir apskaitą.
  6. Organizuoti brandos egzaminų vykdymą.
  7. Organizuoti ir kontroliuoti III-IV klasių mokinių individualių planų sudarymą ir jų įgyvendinimą.
  8. Kontroliuoti mokinių, pedagogų duomenų bazės bei švietimo valdymo informacinės sistemos (ŠVIS) ataskaitų pildymą, duomenų atnaujinimą.
  9. Koordinuoti mokinių pasiekimų ir pažangos stebėseną, vykdyti rezultatų apibendrinimą.
  10. Organizuoti su ugdymo kokybės gerinimu susijusių gimnazijos dokumentų rengimą ir užtikrinti jų įgyvendinimą.
  11. Rengti atsakymus, ataskaitas, teikti informaciją (pastabas, komentarus) vidaus struktūroms ir išorės institucijoms (ŠMSM, NŠA, Švietimo skyriui ir kt.).
  12. Organizuoti gimnazijos metodinę veiklą, vadovauti metodinei tarybai bei rūpintis metodinių grupių vadovų kompetencijų tobulinimu.
  13. Organizuoti bendradarbiavimą su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais) (tėvų informavimas, individualūs susitikimai su dalykų mokytojais, pagalbos specialistais, vadovais ir kt.).
  14. Koordinuoti bendradarbiavimą su juridiniais ir fiziniais asmenimis, kitomis švietimo įstaigomis, socialiniais partneriais.
  15. Koordinuoti III-IV klasių bendrojo ugdymo mokomųjų dalykų ilgalaikių planų, pasirenkamųjų dalykų, dalykų modulių bei kitų programų parengimą ir vykdyti stebėseną.
  16. Kontroliuoti mokinių brandos egzaminų, įskaitų pasirinkimo apskaitą ir brandos egzaminų bei įskaitų organizavimą.
  17. Organizuoti kuruojamų metodinių grupių mokytojų mokslo metų veiklos kokybės įsivertinimo ataskaitų aptarimus.
  18. Vykdyti III-IV klasių mokinių ugdymosi, pasiekimų ir pažangos rezultatų stebėseną.
  19. Organizuoti III-IV klasių diagnostinius testus, bandomuosius egzaminus, tyrimus bei analizuoti jų rezultatus.
  20. Koordinuoti dalykų mokytojų, klasių vadovų ir pagalbos specialistų bendradarbiavimą.
  21. Koordinuoti kuruojamų metodinių grupių mokytojų dalyvavimą su ugdymo procesu susijusiuose renginiuose gimnazijoje ir už jos ribų.
  22. Koordinuoti gimnazijos vidaus įsivertinimo atlikimą, tikrinti ir derinti vidaus įsivertinimo rezultatų ataskaitą.
  23. Koordinuoti mokytojų kvalifikacijos tobulinimą, patirties sklaidą.
  24. Teikti pagalbą mokytojams rengiantis atestacijai.
  25. Teikti dalykinę, metodinę pagalbą naujai atėjusiems dirbti dalykų mokytojams ir kitiems specialistams, organizuoti mentorystės veiklą.
  26. Kontroliuoti kuruojamų metodinių grupių dalykų kabinetų būklę bei jų įrangos atitikimą ugdymo proceso poreikiams bei inicijuoti jų atnaujinimą.
  27. Derinti su bibliotekos vedėju reikalingų įsigyti vadovėlių, jų komplektų dalių, mokymo, specialiųjų mokymo priemonių ir literatūros poreikio sąrašus ir kt.
  28. Vykdyti kitus direktoriaus nurodymus bei įsakymais paskirtas funkcijas.
  29. Šios direktoriaus pavaduotojo jo funkcijos, pasikeitus įstatymams ar kitiems teisės aktams ir esant būtinybei, gali būti iš dalies keičiamos direktoriaus iniciatyva.

Inga Dovidaitienė

Neformaliojo švietimo ir pagalbos skyriaus vedėja

El. paštas: inga.dovidaitiene@romuvosgimn.lt

Telefonas: +370 41 552901

Kabinetas: 102

  1. Dalyvauti, kuriant strateginius gimnazijos tikslus, atliepiančius gimnazijos ugdymo turinio kūrimą.
  2. Organizuoti ir kontroliuoti gimnazijos ugdymo plano (skyriaus dalies) projekto rengimą.
  3. Organizuoti neformaliojo ugdymo programų pasiūlą ir pasirinkimą.
  4. Organizuoti su neformaliuoju ugdymu ir pagalba susijusius tyrimus ir vertinti jų rezultatus.
  5. Organizuoti ir kontroliuoti neformaliojo ugdymo bei pagalbos specialistų ir mokytojų bendradarbiavimą.
  6. Organizuoti ir kontroliuoti gimnazijos profesinio informavimo ir karjeros ugdymo planavimą bei vykdymą.
  7. Planuoti ir kontroliuoti su neformaliuoju ugdymu susijusių renginių gimnazijoje ir už jos ribų organizavimą.
  8. Planuoti ir kontroliuoti mokinių socialinę-pilietinę veiklą.
  9. Organizuoti ir kontroliuoti socialinės, psichologinės pagalbos mokiniams prioritetų nustatymą, pagalbos planavimą ir teikimą, konsultavimo bei švietimo organizavimą gimnazijoje.
  10. Organizuoti specialiojo ugdymo paslaugų poreikio nustatymo veiklą, specialiojo ugdymo paslaugų teikimą.
  11. Organizuoti ir kontroliuoti bendradarbiavimą su mokytojais specialiojo ugdymo programų rengimo klausimais.
  12. Organizuoti tėvų (globėjų, rūpintojų) informavimą neformaliojo švietimo ir pagalbos klausimais, organizuoti ir kontroliuoti mokinių tėvų (globėjų) pedagoginį švietimą ir individualų konsultavimą.
  13. Rengti ir teikti pavaduotojui su neformaliuoju ugdymu ir pagalba susijusių gimnazijos vidaus tvarkų, instrukcijų ir reglamentų projektus.
  14. Organizuoti ir kontroliuoti su neformaliuoju ugdymu ir pagalba susijusios ir skyriui priskirtos dokumentacijos tvarkymą.
  15. Vertinti skyriaus specialistų ir kitų darbuotojų kvalifikaciją.
  16. Koordinuoti neformaliojo švietimo mokytojų metodinę veiklą.
  17. Organizuoti ir kontroliuoti prevencinės veiklos planavimą ir vykdymą.
  18. Rengti ir teikti atsakingam padaliniui su neformaliuoju ugdymu ir pagalba susijusią viešinimui skirtą informaciją apie gimnaziją.
  19. Organizuoti ir kontroliuoti įsigyjamų neformaliojo ugdymo ir pagalbos priemonių ir literatūros poreikio nustatymą bei sąrašų rengimą, kabinetų būklę bei jų įrangos atitikimą neformaliojo ugdymo ir pagalbos proceso poreikiams bei inicijuoti jų atnaujinimą (papildymą).
  20. Rengti teisės aktuose numatytą su neformaliuoju ugdymu ir pagalba susijusią informaciją savivaldybių bei valstybinėms organizacijoms ir institucijoms.
  21. Bendradarbiauti su juridiniais ir fiziniais asmenimis, vietos bendruomene, kitomis mokyklomis.
  22. Dalyvauti šalies ir tarptautiniuose projektuose, susijusiuose su neformaliuoju ugdymu ir pagalba.
  23. Rinkti ir teikti gimnazijos ataskaitoms bei kitiems dokumentams rengti reikalingą informaciją ir duomenis gimnazijos vadovams ir kitiems gimnazijos padaliniams.
  24. Rengti ir teikti direktoriui pasiūlymus dėl skyriaus darbuotojų priėmimo ir atleidimo į darbą ir iš darbo, skyriaus darbuotojų materialinio ar kitokio skatinimo, drausminių nuobaudų skyriaus darbuotojams.
  25. Rengti ir teikti pavaduotojui pasiūlymus dėl skyriaus darbuotojų kvalifikacijos kėlimo.
  26. Koordinuoti klasių vadovų metodinę veiklą.
  27. Koordinuoti edukacinių išvykų, kelionių ir ekskursijų organizavimą, kontroliuoti sveikatos ir saugumo instrukcijų parengimą.
  28. Koordinuoti edukacinių išvykų ir su jomis susijusių lėšų, skirtų mokinių edukacijoms, planavimą bei apskaitą.
  29. Kontroliuoti klasių vadovų ir neformaliojo ugdymo dienynų pildymą.
  30. Koordinuoti gimnazijos mokinių savivaldos veiklą.
  31. Vykdyti kitus direktoriaus ir direktoriaus pavaduotojo ugdymui nurodymus.
  32. Šios neformaliojo švietimo ir pagalbos skyriaus vedėjo funkcijos, pasikeitus įstatymams ar kitiems teisės aktams ir esant būtinybei, gali būti iš dalies keičiamos direktoriaus iniciatyva.

Renata Balčiūnienė

Ugdymo skyriaus vedėja

El. paštas: renata.balciuniene@romuvosgimn.lt

Telefonas: +370 41 552901

Kabinetas: 101

Marius Valiukas

Ugdymo aprūpinimo skyriaus vedėjas

El. paštas: marius.valiukas@romuvosgimn.lt

Telefonas: +370 41 552901

Kabinetas: 120

  1. Organizuoja Ugdymo aprūpinimo skyriaus darbą ir teikia reikalingą informaciją;
  2. dalyvauja Gimnazijos veiklos planavime ir planų įgyvendinime;
  3. užtikrina taupų ir racionalų Gimnazijos materialaus ir nematerialaus turto, žmogiškųjų ir finansinių išteklių naudojimą;
  4. organizuoja ir prižiūri aptarnaujančio ir ūkinio personalo darbą, veda jų darbo laiko apskaitą.
  5. užtikrina darbų saugos, civilinės saugos, higienos reikalavimų, priešgaisrinės saugos reikalavimų vykdymą;
  6. nustatyta tvarka veda medžiagų ir turto apskaitą, įformina pirkimus, nurašymą, tvarko kitą su materialinėmis vertybėmis ir nematerialiu turtu susijusią apskaitą;
  7. organizuoja ir užtikrina patikėto turto apsaugą;
  8. organizuoja Gimnazijos teritorijos, pastato patalpų, inžinerinių tinklų įrengimų, prietaisų, kompiuterinės, spausdinimo įrangos ir kitų prietaisų ir įrengimų savalaikę priežiūrą ir remontą;
  9. vertina tiesiogiai pavaldžių darbuotojų darbą, organizuoja jų profesinį tobulinimą;
  10. vykdo tiesiogiai pavaldžių darbuotojų sveikatos ir kitų pasitikrinimų kontrolę;
  11. organizuoja Gimnazijos pastato sezonines apžiūras;
  12. instruktuoja pavaldžius darbuotojus darbo saugos, priešgaisrinės saugos, civilinės saugos klausimais, tvarko instruktažų apskaitą.
  13. rengia ir teikia reikalingą informaciją, ataskaitas iš savo darbo srities;
  14. aprūpina ugdymo procesą reikalingomis medžiagomis, mokymo, techninėmis, informacinių technologijų priemonėmis;
  15. aprūpina ūkinį ir aptarnaujantį personalą reikalingomis darbo ir asmeninėmis apsaugos priemonėmis, medžiagomis, įrankiais ir kt.;
  16. organizuoja įrengimų patikras, varžų matavimus, užtikrina jų priežiūrą ir savalaikį remontą;
  17. dalyvauja planuojant ir skirstant finansinius ir materialinius išteklius;
  18. rengia pavaldžių darbuotojų priėmimo ir darbo organizavimo dokumentus, lokalinius teisės aktus;
  19. organizuoja Gimnazijos aprūpinimą reikalingais baldais, įrengimais, medžiagomis, priemonėmis;
  20. vykdo kitas teisės aktuose nustatytas pareigas ir kitus direktoriaus teisėtus nurodymus;
  21. vykdo kitus teisėtus Gimnazijos direktoriaus pavedimus ir užduotis;
  22. laikinai pavaduoja Gimnazijos direktorių jo komandiruotės, laikino nedarbingumo, kasmetinių ir tikslinių atostogų ir kitu laikotarpiu.
Skip to content