Mokytojai įgijo naudingos ir prasmingos patirties kvalifikacijos tobulinimo kursuose Graikijoje

Įgyvendindamos Erasmus + mokyklinio ugdymo darbuotojų mobilumo projektą „Mokytojo ugdymo(si) inkliuzinei mokyklai praktika tarptautiniame kontekste“ (KA1), keturios gimnazijos mokytojos (Rita Švedienė, Diana Nemeikienė, Ingrida Saunorienė ir Nijolė Bružaitė) kėlė pedagoginę kvalifikaciją tarptautiniuose kursuose „Inclusive education: tackling with classroom diversity and early school leaving“, kurie vyko rugpjūčio 22-26 dienomis Istmijoje (Graikija). Šis projektas finansuojamas Europos Komisijos „Erasmus +“ programos lėšomis, kurias Lietuvoje administruoja Švietimo mainų paramos fondas.
Kvalifikacijos kėlimo kursuose, organizuotuose Graikijos mokytojų rengimo įstaigos IDEC SA, dalyvavo 22 pedagogai  iš įvairių šalių: Ispanijos, Italijos, Kroatijos, Estijos, Turkijos bei Lietuvos. Visą mokymų savaitę intensyviai, turiningai ir naudingai dirbta: kursų dalyviai gilinosi, kaip efektyviau ugdyti  įvairių gebėjimų mokinius, kaip juos motyvuoti ir skatinti siekti užsibrėžtų tikslų. Mokytasi pažinti mokinių individualius poreikius ir, jais remiantis, organizuoti darbą pamokoje. Nagrinėta, kaip mokytojai galėtų glaudžiau bendradarbiauti su pagalbos specialistais, kolegomis ir ypač mokinių tėvais- kartu siekti kiekvieno mokinio asmeninės pažangos.
Kursų dalyviai ne tik gilinosi į inkliuzinės mokyklos praktiką tarptautiniame kontekste, bet ir patobulino bendrąsias kompetencijas: užsienio kalbos įgūdžius, tarpkultūrinį bendravimą ir bendradarbiavimą, individualaus ir mokymosi grupėje organizavimą ir kt.
Tikimės, kad patobulinta mokytojų kvalifikacija ir tolesnis projekto įgyvendinimas gimnazijoje prisidės prie ugdymo diferencijavimo ir individualizavimo stiprinimo gimnazijoje, paskatins efektyvesnį mokinių tėvų įtraukimą į ugdymo procesą, padės mokiniams kryptingiau rinktis individualų ugdymo planą ir tikslingiau panaudoti IKT mokyme(si).

Projekto dalyvės