Joomla slideshow module from joohopia
  • Pradžia
  • Struktūra ir kontaktai
    • Informacija apie gimnaziją
    • Gimnazijos struktūra
    • Administracija
    • Mokytojai
    • Klasių auklėtojai
    • Ugdymo aprūpinimo skyrius ir kiti darbuotojai
    • Pagalbos mokiniui specialistai
      • Biblioteka
      • Socialinis pedagogas
      • Psichologas
      • Karjeros specialistas
      • Specialusis pedagogas
    • Savivalda
      • Gimnazijos taryba
      • Mokytojų taryba
      • Mokinių seimas
    • Nuolat veikiančios komisijos ir darbo grupės
      • Metodinė taryba
      • Veiklos kokybės įsivertinimo grupė
      • Vaiko gerovės komisija
      • Darbo taryba
      • Atestacijos komisija
      • Psichologinio smurto darbe atvejų nagrinėjimo komisija
  • Teisinė informacija
    • Teisės aktai
      • Teisės aktai reguliuojantys švietimą
      • Gimnazijos veiklą reglamentuojantys norminiai teisės aktai ir tvarkos
    • Teisės aktų projektai
    • Tyrimai ir analizės
    • Teisės aktų pažeidimai
  • Veiklos sritys
    • Formalusis ugdymas
      • Ugdymo organizavimas
      • Pamokų tvarkaraštis
      • Projektai
        • Bendra informacija
        • Tarptautiniai
          • Erasmus + projektas „Digital Literacy in 6 Steps”
          • Europe in motion
          • „Keisdamiesi keičiamės“
          • PLURICLIL
          • „Ugdymo karjerai sistemos tobulinimas Šiaulių miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklose“
          • DAF-IMMERSION
          • Erasmus+ projektas „Aliisa"
          • Robot mission: protecting marine wildlife from OP2
        • Respublikiniai
          • Kokybės krepšelis
          • Mes rūšiuojam
          • Integruotas geografijos ir vokiečių kalbos mokymas
          • JUGEND DEBATTIERT MOSO
          • „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“
        • Gimnazijos
        • Archyvas
          • Tarptautiniai
          • Respublikiniai
          • Miesto
          • Gimnazijos
      • Mokomieji dalykai
        • Fizinis ugdymas, menai ir technologijos
        • Gamtos mokslai (biologija, chemija, fizika)
        • Lietuvių kalba
        • Matematika ir informacinės technologijos
        • Socialiniai mokslai (etika, tikyba, istorija, geografija, ekonomika)
        • Užsienio kalbos
      • Pasiekimai
      • Modulių, pasirenkamųjų dalykų, projektų pasiūla
    • Neformalusis švietimas
      • Būreliai
      • Tradiciniai renginiai
    • SKU kalendorius
    • Veiklos įsivertinimas. Ataskaitos
    • STEAM
    • UTA (ugdymo turinio atnaujinimas)
  • Administracinė informacija
    • Nuostatai
    • Planavimo dokumentai
      • 2023–2025-ųjų metų strateginis veiklos planas
      • 2023 metų veiklos planas
      • Vadovų darbotvarkė. Mėnesio veiklos planas
      • Administracijos posėdžių planas 2023 m.
    • Darbo užmokestis
    • Viešieji pirkimai
    • Biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniai
    • Finansinių ataskaitų rinkiniai
    • Bendradarbiavimas
    • Darbuotojų skatinimas ir darbo pareigų pažeidimai
    • Korupcijos prevencija
    • Darbo pasiūlymai
    • Ūkio subjektų priežiūra
    • Tarnybiniai lengvieji automobiliai
    • Asmens duomenų apsauga
  • Paslaugos
    • Priėmimas į gimnaziją
    • Pagalba mokiniui
    • Biblioteka
    • Visuomenės sveikatos specialistas
    • Socialinis pedagogas
    • Psichologas
    • Karjeros specialistas
    • Valgykla
    • Išduodami dokumentai
    • Gimnazijos sporto salės ir sporto aikštynų užimtumo grafikai
    • Mokamos paslaugos
  • Nuorodos

Direktoriaus pavaduotojos ugdymui Daivos Rindzevičienės funkcijos


1. Organizuoti gimnazijos ugdymo plano, atliepiančio strateginius gimnazijos tikslus, rengimą  ir vykdyti įgyvendinimo stebėseną.
2. Organizuoti gimnazijos strateginio plano, metinio veiklos plano, mėnesio veiklos plano rengimą ir įgyvendinti stebėseną.
3. Administruoti vidurinio ugdymo programos įgyvendinimą.
4. Kontroliuoti sudarytus I-IV klasių pamokų tvarkaraščius, jų korekcijas.
5. Organizuoti ir kontroliuoti brandos atestatų išdavimą ir apskaitą.
6. Organizuoti brandos egzaminų vykdymą.
7. Organizuoti ir kontroliuoti III-IV klasių mokinių individualių planų sudarymą ir jų įgyvendinimą.
8. Kontroliuoti mokinių, pedagogų duomenų bazės bei švietimo valdymo informacinės sistemos (ŠVIS) ataskaitų pildymą, duomenų atnaujinimą.
9. Koordinuoti mokinių pasiekimų ir pažangos stebėseną, vykdyti rezultatų apibendrinimą.
10. Organizuoti su ugdymo kokybės gerinimu susijusių gimnazijos dokumentų rengimą ir užtikrinti jų įgyvendinimą.
11. Rengti atsakymus, ataskaitas, teikti informaciją (pastabas, komentarus) vidaus struktūroms ir išorės institucijoms (ŠMSM, NŠA, Švietimo skyriui ir kt.).
12. Organizuoti gimnazijos metodinę veiklą, vadovauti metodinei tarybai bei rūpintis metodinių grupių vadovų kompetencijų tobulinimu.
13. Organizuoti bendradarbiavimą su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais) (tėvų informavimas, individualūs susitikimai su dalykų mokytojais, pagalbos specialistais, vadovais ir kt.).
14. Koordinuoti bendradarbiavimą su juridiniais ir fiziniais asmenimis, kitomis švietimo įstaigomis, socialiniais partneriais.
15.  Koordinuoti III-IV klasių bendrojo ugdymo mokomųjų dalykų ilgalaikių planų, pasirenkamųjų dalykų, dalykų modulių bei kitų programų parengimą ir vykdyti stebėseną.
16. Kontroliuoti mokinių brandos egzaminų, įskaitų pasirinkimo apskaitą ir brandos egzaminų bei įskaitų organizavimą.
17. Organizuoti kuruojamų metodinių grupių mokytojų mokslo metų veiklos kokybės įsivertinimo ataskaitų aptarimus.
18. Vykdyti III-IV klasių mokinių ugdymosi, pasiekimų ir pažangos rezultatų stebėseną.
19. Organizuoti III-IV klasių diagnostinius testus, bandomuosius egzaminus, tyrimus bei analizuoti jų rezultatus.
20. Koordinuoti dalykų mokytojų, klasių vadovų ir pagalbos specialistų bendradarbiavimą.
21. Koordinuoti kuruojamų metodinių grupių mokytojų dalyvavimą su ugdymo procesu susijusiuose renginiuose gimnazijoje ir už jos ribų.
22. Koordinuoti gimnazijos vidaus įsivertinimo atlikimą, tikrinti ir derinti vidaus įsivertinimo rezultatų ataskaitą.
23. Koordinuoti mokytojų kvalifikacijos tobulinimą, patirties sklaidą.
24. Teikti pagalbą mokytojams rengiantis atestacijai.
25. Teikti dalykinę, metodinę pagalbą naujai atėjusiems dirbti dalykų mokytojams ir kitiems specialistams, organizuoti mentorystės veiklą.
26. Kontroliuoti kuruojamų metodinių grupių dalykų kabinetų būklę bei jų įrangos atitikimą ugdymo proceso poreikiams bei inicijuoti jų atnaujinimą.
27. Derinti su bibliotekos vedėju reikalingų įsigyti vadovėlių, jų komplektų dalių, mokymo, specialiųjų mokymo priemonių ir literatūros poreikio sąrašus ir kt.
28. Vykdyti kitus direktoriaus nurodymus bei įsakymais paskirtas funkcijas.
29. Šios direktoriaus pavaduotojo jo funkcijos, pasikeitus įstatymams ar kitiems teisės aktams ir      esant būtinybei, gali būti iš dalies keičiamos direktoriaus iniciatyva.

 

                    
                     
                                           


                   


                    


                     

                     

                    

                    

                    

                    

                    

                    


                    

                    


                    


                    



                   




                







© 2022 Šiaulių „Romuvos“ gimnazija