Projektinė veikla 2017-2018 m.m.
2017-2018 mokslo metais gimnazijoje buvo vykdoma 14 projektų: 3 tarptautiniai Erasmus + projektai, 1 tarptautinis eTwinning projektas, 3 respublikiniai projektai, 2 miesto projektai ir 5 gimnazijos projektai. Projektinėse veiklose dalyvavo 34 mokytojai ir daugiau nei 500 gimnazijos mokinių.
Tarptautinių Erasmus + projektų SHARE (vadovė D. Nemeikienė) ir Help (vadovė E. Kazlauskienė) įgyvendinimui iš Europos Sąjungos lėšų skirta maždaug 43 000 eurų. 15 mokinių ir 5 mūsų gimnazijos mokytojai projektinių vizitų metu lankėsi Islandijoje, Norvegijoje, Graikijoje ir Anglijoje. Buvo suorganizuoti 2 projektų dalyvių susitikimai mūsų gimnazijoje (rugsėjo ir spalio mėnesiais). Projektų metu mūsų gimnazistai turėjo galimybę patobulinti anglų kalbos, informacinių technologijų, komandinio darbo, bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius, gilinosi į sveikos gyvensenos, aplinkosaugos problemas, lygino situacijas partnerinėse šalyse bei ieškojo būdų situacijoms pagerinti.
Nuo 2018-06-01 pradėtas vykdyti tarptautinis Erasmus+ mokytojų kvalifikacijos projektas „Holistinis ugdymas – kelias į kiekvieno mokinio sėkmę“, kurio įgyvendinimui Europos Sąjungos lėšomis skirta 11 090 eurų (vadovė R. Švedienė).
Tarptautinis eTwinning projektas APPS4YOU (vadovė N. Bružaitė) pradėtas vykdyti nuo II pusmečio. Projektinės veiklos vykdomos tiek pamokų metu, tiek po jų. Projekto tikslas – skatinti mokinius kurti programas išmaniesiems telefonams, gilinti IT įgūdžius, bendrauti ir bendradarbiauti su partnerine mokykla iš Portugalijos. Sukurtas forumas, kuriame talpinami mokinių darbai.
2 respublikiniai projektai „Integruotas dalyko (geografijos) ir vokiečių kalbos mokymas“, „Tarptautiniai jaunimo debatai“ iš dalies remiami (metodine pagalba) Gėtės instituto (vadovas A. Būdvytytė). Šių projektų dalyviai gilino geografijos ir vokiečių kalbos žinias, tobulino debatavimo įgūdžius, plėtojo tarpkultūrines, bendravimo ir bendradarbiavimo kompetencijas.
Respublikinis projektas „Mes rūšiuojam“ (vadovė L. Kneižienė) skatino mokinius domėtis aplinkosauga, didinti mokinių sąmoningumą, skatinti racionaliai naudoti gamtinius išteklius, mokytis rūšiuoti atliekas. Už pristatytas perdirbimui atliekas renkami taškai ir taip praturtinama gimnazijos materialinė bazė.
Miesto projektui „Susimąstyk“ (vadovė T. Šėporaitienė) įgyvendinimui Šiaulių miesto savivaldybė skyrė 180 eurų. Maždaug 220 gimnazistų įsitraukė į projektinę veiklą. Mokiniai ir mikrorajono bendruomenė dalyvavo gyvenamosios aplinkos švarinimo akcijose, buvo organizuojamos edukacinės viktorinos ir konkursai.
Toliau vykdomas tęstinis gimnazijos projektas „Z. Gėlės tradicija“ (vadovės V. Norvaišienė ir D. Jaugienė), kurio metu projekto dalyviai skatinami domėtis savo krašto, šalies kultūra, kurti bei pristatyti savo kūrybą, bendrauti su rašytojais, palaikyti glaudžius bendradarbiavimo santykius su Naisių Literatūros muziejumi, Šiaulių Universiteto Lietuvių kalbotyros, literatūros ir komunikacijos katedra, Rašytojų sąjunga.
Gimnazijos projekto „Nepamiršta istorija“ (vadovė I. Lentinienė) dalyviai, 1 ir 3 klasių mokiniai, turėjo galimybę susitikti su gyvais istorijos liudininkais, ugdytis saviraišką, pilietiškumą ir patriotiškumą, plačiau domėtis savo krašto, miesto ir šeimos istorija, mokytis sisteminti kraštotyrinę medžiagą.
Į gimnazijos projekto „Ateities mokykla“ vykdymą įsitraukė 12 gimnazijos mokytojų ir visų klasių mokiniai. Projekto veiklomis buvo siekiama didinti mokinių susidomėjimą gamtos mokslais, technologijomis, inžinerija ir matematika bei skatinti kūrybiškumą, iniciatyvumą ir verslumą; tiek mokiniai, tiek mokytojai plėtojo STEAM ugdymui aktualias kompetencijas; į projekto veiklas įtraukė „Romuvos“, Gytarių, Dainų, „Sandoros“ ir Gegužių progimnazijų mokinius ir mokytojus.
Gimnazijos projektas „Kartu geriau“ plėtoja dviejų bendruomenių – Romuvos progimnazijos ir Romuvos gimnazijos bendravimą bei bendradarbiavimą, užtikrinat ugdymo tęstinumą bei puoselėjant gražias bendros veiklos tradicijas.
Nuo sausio mėnesio pradėtas vykdyti gimnazijos projektas „Gimnazijos radijas“ (vadovė R. Malinauskienė“), kurio metu mokiniai rengė radijo laidas ir pristatė bendruomenei reikšmingą informaciją. Projekto dalyviai mokėsi rinkti informaciją, ją analizuoti, kritiškai vertinti, apdoroti ir pateikti kitiems bendruomenės nariams. Buvo ugdomi mokinių savarankiškumo, lyderystės, iniciatyvumo bei komunikaciniai gebėjimai.