Joomla slideshow module from joohopia
  • Pradžia
  • Struktūra ir kontaktai
    • Informacija apie gimnaziją
    • Gimnazijos struktūra
    • Savivalda
      • Gimnazijos taryba
      • Mokytojų taryba
      • Mokinių seimas
  • Teisinė informacija
    • Teisės aktai
      • Teisės aktai reguliuojantys švietimą
      • Gimnazijos veiklą reglamentuojantys norminiai teisės aktai ir tvarkos
    • Teisės aktų projektai
    • Tyrimai ir analizės
    • Teisės aktų pažeidimai
  • Veiklos sritys
    • Formalusis ugdymas
      • Ugdymo organizavimas
      • Pamokų tvarkaraštis
      • Projektai
        • Bendra informacija
        • Tarptautiniai
          • Erasmus + projektas „Digital Literacy in 6 Steps”
          • Europe in motion
          • „Keisdamiesi keičiamės“
          • PLURICLIL
          • „Ugdymo karjerai sistemos tobulinimas Šiaulių miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklose“
          • DAF-IMMERSION
          • Erasmus+ projektas „Aliisa"
          • Robot mission: protecting marine wildlife from OP2
        • Respublikiniai
          • Kokybės krepšelis
          • Mes rūšiuojam
          • Integruotas geografijos ir vokiečių kalbos mokymas
          • JUGEND DEBATTIERT MOSO
          • „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“
        • Gimnazijos
        • Archyvas
          • Tarptautiniai
          • Respublikiniai
          • Miesto
          • Gimnazijos
      • Mokomieji dalykai
        • Fizinis ugdymas, menai ir technologijos
        • Gamtos mokslai (biologija, chemija, fizika)
        • Lietuvių kalba
        • Matematika ir informacinės technologijos
        • Socialiniai mokslai (etika, tikyba, istorija, geografija, ekonomika)
        • Užsienio kalbos
      • Pasiekimai
      • Modulių, pasirenkamųjų dalykų, projektų pasiūla
    • Neformalusis švietimas
      • Būreliai
      • Tradiciniai renginiai
    • SKU kalendorius
    • Veiklos įsivertinimas. Ataskaitos
    • STEAM
    • UTA (ugdymo turinio atnaujinimas)
  • Administracinė informacija
    • Nuostatai
    • Planavimo dokumentai
      • 2023–2025-ųjų metų strateginis veiklos planas
      • 2022 metų veiklos planas
      • Vadovų darbotvarkė. Mėnesio veiklos planas
      • Administracijos posėdžių planas 2022 m.
    • Darbo užmokestis
    • Viešieji pirkimai
    • Biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniai
    • Finansinių ataskaitų rinkiniai
    • Bendradarbiavimas
    • Darbuotojų skatinimas ir darbo pareigų pažeidimai
    • Korupcijos prevencija
    • Darbo pasiūlymai
    • Ūkio subjektų priežiūra
    • Tarnybiniai lengvieji automobiliai
    • Asmens duomenų apsauga
  • Paslaugos
    • Pagalba mokiniui
    • Biblioteka
    • Visuomenės sveikatos specialistas
    • Socialinis pedagogas
    • Psichologas
    • Karjeros specialistas
    • Valgykla
    • Išduodami dokumentai
    • Gimnazijos sporto salės ir sporto aikštynų užimtumo grafikai
    • Mokamos paslaugos
  • Nuorodos

Mokytojo ugdymo(si) inkliuzinei mokyklai praktika tarptautiniame kontekste


2016-2017 m.m.

Jau antrus metus mūsų gimnazijoje įgyvendindamas Erasmus + mokyklinio ugdymo darbuotojų mobilumo projektas „Mokytojo ugdymo(si) inkliuzinei mokyklai praktika tarptautiniame kontekste“, kurio tikslas – skatinti mokytojus kuo geriau pažinti mokinius ir siekti kiekvieno individualios pažangos visais įmanomais būdais. Projekte dalyvauja keturios gimnazijos mokytojos (Rita Švedienė, Diana Nemeikienė, Ingrida Saunorienė ir Nijolė Bružaitė), kurios ne tik kėlė pedagoginę kvalifikaciją tarptautiniuose kursuose Graikijoje, bet įgytomis žinios dalinosi su gimnazijos mokytojais organizuodamos seminarą „Inkliuzinės mokyklos elementai tobulinant ugdymo procesą“. Seminare dalyvavę mokytojai susipažino su inliuzinės mokyklos elementais, dalyvavo diskusijose, aptarė bendravimo ir bendradarbiavimo su mokinių tėvais klausimus, susipažino su naujais mokymo metodais, diferencijavimo bei individualizavimo galimybėmis.
Apibendrindamos savo veiklą mokytojos paruošė ir pristatė mokyklos bendruomenei kalendorius – rekomendacijas, pasidalino savo įžvalgomis bei pristatė galutinius projekto rezultatus.

Šis projektas finansuojamas remiant Europos Komisijai, „Erasmus+“ programos lėšomis, kurią Lietuvoje administruoja Švietimo mainų paramos fondas. Šis kūrinys atspindi tik autoriaus požiūrį, todėl Komisija negali būti laikoma atsakinga už bet kokį jame pateikiamos informacijos naudojimą.

Rita Švedienė


2015-2016 m.m.

LAIMĖTAS PROJEKTAS – GALIMYBĖ MŪSŲ MOKYTOJAMS TOBULINTI SAVO KOMPETENCIJAS GRAIKIJOJE.

Šiaulių „Romuvos“ gimnazijos prioritetas – ugdymo turinio individualizavimas bei diferencijavimas, siekiant kuo geriau tenkinti asmeninius mokinių poreikius ir siekti kiekvieno mokinio pažangos. Tai yra sudėtinės inkliuzinio ugdymo dalys. Šis ugdymas – tai mokykla visiems, kur vyksta tikrasis gyvenimas, kur gerbiamas, pripažįstamas kitoniškumas, kur sudaromos sąlygos visiems tenkinti individualius poreikius.
Džiaugiamės, kad mūsų gimnazijos mokytojų parengtas  naujasis projektas „Mokytojo ugdymo(si) inkliuzinei mokyklai praktika tarptautiniame kontekste“ pagal Erasmus + programą (asmenų mobilumas mokymosi tikslais) buvo puikiai įvertintas ŠMPF ir jam skirtas finansavimas. Projekto metu susisteminsime gimnazijos mokytojų patirtį dirbant su skirtingų mokymosi poreikių turinčiais mokiniais. Keturios mokytojos dalyvaus kvalifikacijos kėlimo kursuose Graikijoje, kurių metu domėsis, kaip atpažinti individualaus mokymosi poreikius ir parinkti tinkamus mokymo metodus. Taip pat bus tobulinamas individualaus mokymo planų rengimas bei sukurta virtuali mokymosi aplinka.
Kadangi gimnazijos pagrindinis tikslas – siekti kiekvieno mokinio pažangos, esame tikri, kad projekto veiklos inicijuos reikšmingus ilgalaikius pokyčius tobulinant ugdymo procesą gimnazijoje.
Projekto vadovė Rita Švedienė


Tarptautinis projektas  „Mokytojo ugdymo(si) inkliuzinei mokyklai praktika tarptautiniame kontekste“
Projekto vadovas gimnazijoje Rita Švedienė
Fondas SMPF (Erasmus+)
Projekto dalyviai: Rita Švedienė, Diana Nemeikienė, Nijolė Bružaitė, Ingrida Saunorienė
Projekto vykdymo terminas 2015-2017 m.m.

Projekto tikslai:  
1. Siekti, kad mokykla tenkintų visų ugdymosi dalyvių poreikius: mokinių, turinčių skirtingus gebėjimus (ypač itin gabius ir žemesnių gebėjimų), mokytojų, kuriam reikia metodinių bei psichologinių rekomendacijų, ir mokinių tėvų.
2.Susipažinti su darbo su skirtingų gebėjimų vaikais specifika, strategijomis, pasidalinti įgyta patirtimi su kolegomis bei paskatinti juos kurti inkliuzinio mokymo aplinką savo pamokose.
3. Tobulinti karjeros konsultavimą gimnazijoje ir teikti mokiniams dar efektyvesnę pagalbą susidarant individualius ugdymosi planus.
4. Ugdymo procese efektyviai taikyti IKT, siekiant, kad tai taptų veiksminga priemone skirtingų gebėjimų mokinių ugdymui gerinti, planuojant ateitį Lietuvoje ir kitose šalyse.
5. Tobulinti mokytojų užsienio kalbos, tarpkultūrinius bei komunikacinius  įgūdžius, stiprinti europinę dimensiją gimnazijoje.

Projektinė veikla


Eil.Nr.

Projektinė veikla, renginiai

Data

Vieta

1

Situacijos analizė, pasirengimas kvalifikacijos kėlimo kursams: projekto veiklos pristatymas informaciniame stende, mokyklos internetinėje svetainėje; mokytojų susirinkimai gabių vaikų ugdymo klausimais, anketinė mokinių apklausa ir rezultatų analizė, iškilusių klausimų formulavimas ir pateikimas kursų organizatoriams.

2015-09 / 2016-05

Gimnazija

2

Dalyvavimas kvalifikacijos kėlimo kursuose apie inkliuzinį ugdymą (pasirinkti kvalifikacijos kursai "Inkliuzinis mokymas", organizuojamas IDEC  S.a. institucijos Isthmia mieste (Graikija)). Kursų metu mokysimės atpažinti mokinių poreikius ir parinkti jiems tinkamus mokymo metodus bei vertinimą, diferencijuoti ir individualizuoti užduotis, gilinsimės į tinkamą individualių mokymo planų rengimą, galimybes užkirsti kelią ankstyvam mokyklos metimui.

2016-08 – 22/26

Graikija

3

Įgytos patirties sklaida gimnazijoje ir už jos ribų.

Projekto partneriai yra gimnazijos socialiniai partneriai Šiaulių "Romuvos" progimnazija bei Šiaulių universitetas, kurie dalyvaus diskusijose ir projektinės veiklos sklaidoje.

2016-09/ 2017-06

Gimnazija

4

Pokyčių gimnazijos strateginiame plane ir ugdomojoje veikloje inicijavimas, virtualiosios mokymo aplinkos (VMA) sukūrimas, tarptautinio bendradarbiavimo su naujais partneriais plėtojimas bei naujų projektų rengimas.

2016-09/ 2017-06

Gimnazija


 

                    
                    

                     


                   


                    


                     

                     

                    

                    

                    

                    

                    

                    


                    


                    


                    



                   




                







© 2022 Šiaulių „Romuvos“ gimnazija