Konferencija
Vasario 19 d., Ketvirtadienis 23:25 |
|
Jei kas nors galvoja, kad mokinių atostogų metu mokytojai ilsisi, jis gerokai klysta. Štai ir per šias trumputes mokinių atostogas, kol mokiniai ilsėjosi, gimnazijos mokytojai sukvietė šalies pedagogus į metodinę-praktinę konferenciją „Mokymas ir mokymasis šiandien“. Mokytojai, susirinkę ne tik iš Šiaulių, bet iš įvairių Lietuvos miestų, tokių kaip Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Plungė, Jonava, turėjo progą kalbėtis apie tai, kokia šiandien yra mokykla, kuo ji gyvena, pristatyti edukacinių novacijų diegimo patirtis. Kalbėdami apie mokymą ir mokymąsi, mokytojai ieškojo atsakymų į visiems rūpimus klausimus, kaip mokyklos tobulinimas siejamas su švietimo strategija, t. y. kokie valstybės lūkesčiai ir kaip juos realizuoja mokytojas savo darbo vietoje – pamokoje. Švietimo ir mokslo ministerijos švietimo kokybės ir regioninės politikos analizės skyriaus vedėjo Ovidijaus Damskio pranešimas „Valstybės lūkesčiai mokyklos atžvilgiu“ vertė visus susimąstyti, kaip matuojame mokinių pažangą, kokią taikysime pasiekimų gerinimo sistemą. Šiaulių universiteto Edukologijos fakulteto prof. dr. Aušros Kazlauskienės, Šiaulių valstybinės kolegijos Verslumo ir lyderystės ugdymo centro vedėjos dr. Rasos Pocevičienės bei Šiaulių universiteto Edukologijos fakulteto doc. dr. Ramutės Gaučaitės pranešimas „Tik žinių prioritetas: mokykla reitinguose puikuojasi 24 val., o vaikai vargsta visą gyvenimą arba ....“ skatino mokytojus dar atsakingiau pažvelgti į pamoką, į tai, kokie veiksniai turi įtakos mokinių pasiekimams. KTU Matematikos ir gamtos mokslų fakulteto dekanė doc. Bronė Narkevičienė savo pranešime „(Itin) gabių vaikų ugdymas: užsienio patirties projekcija į Lietuvą“ įtikinamai kalbėjo apie tai, kad potencialas turi virsti pasiekimais. Konferencijoje dalyvavo ir Šiaulių savivaldybės švietimo skyriaus Formaliojo ugdymo poskyrio vedėjas Rimas Marcinkus, vyr. specialistė Edita Minkuvienė. Konferencijos organizatoriai dėkoja visiems konferencijos dalyviams už aktualius pranešimus, savo praktinės veiklos pristatymus. Po šios konferencijos gimnazijos vadovai ir mokytojai jau planuoja, kokias veiklos sritis reikia peržiūrėti, naujai įvertinti. Akivaizdu, kad pradėti darbai dėl mokinių pažangos matavimo, pagalbos besimokantiems, darbo su gabiais mokiniais bei ugdymo individualizavimo ir diferencijavimo bus tęsiami spartesniu tempu. Daugiau akimirkų foto galerijoje. |