Joomla slideshow module from joohopia
  • Pradžia
  • Struktūra ir kontaktai
    • Apie gimnaziją
    • Gimnazijos struktūra
    • Savivalda
      • Gimnazijos taryba
      • Mokytojų taryba
      • Mokinių seimas
  • Teisinė informacija
    • Teisės aktai
      • ŠMSM teisinė informacija
      • ŠMSM informacija tėvams
      • Dokumentai reglamentuojantys gimnazijos veiklą
      • Dokumentų biblioteka
    • Teisės aktų projektai
    • Tyrimai ir analizės
    • Teisės aktų pažeidimai
    • Teisinio reguliavimo stebėsena
  • Veiklos sritys
    • Formalusis ugdymas
      • Ugdymo organizavimas
      • Pamokų tvarkaraštis
      • Projektai
        • Bendra informacija
        • Tarptautiniai
          • Erasmus + projektas „Digital Literacy in 6 Steps”
          • Europe in motion
          • „Keisdamiesi keičiamės“
          • PLURICLIL
          • „Ugdymo karjerai sistemos tobulinimas Šiaulių miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklose“
          • DAF-IMMERSION
          • Erasmus+ projektas „Aliisa"
          • Robot mission: protecting marine wildlife from OP2
        • Respublikiniai
          • Kokybės krepšelis
          • Mes rūšiuojam
          • Integruotas geografijos ir vokiečių kalbos mokymas
          • JUGEND DEBATTIERT MOSO
          • „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“
        • Gimnazijos
        • Archyvas
          • Tarptautiniai
          • Respublikiniai
          • Miesto
          • Gimnazijos
      • Mokomieji dalykai
        • Fizinis ugdymas, menai ir technologijos
        • Gamtos mokslai (biologija, chemija, fizika)
        • Lietuvių kalba
        • Matematika ir informacinės technologijos
        • Socialiniai mokslai (etika, tikyba, istorija, geografija, ekonomika)
        • Užsienio kalbos
      • Pasiekimai
      • Modulių, pasirenkamųjų dalykų, projektų pasiūla
    • Neformalusis švietimas
      • Būreliai
      • Tradiciniai renginiai
    • SKU kalendorius
    • Veiklos įsivertinimas. Ataskaitos
    • STEAM
  • Administracinė informacija
    • Nuostatai
    • Planavimo dokumentai
      • 2022–2024-ųjų metų strateginis veiklos planas
      • 2022 metų veiklos planas
      • Vadovų darbotvarkė. Mėnesio veiklos planas
      • Projekto „Kokybės krepšelis“ veiklos tobulinimo planas 2019-2020 m.m.
      • Projekto „Kokybės krepšelis“ veiklos ataskaita 2019-2020 m.m.
      • Projekto „Kokybės krepšelis“ veiklos tobulinimo planas 2020-2021 m.m.
      • Administracijos posėdžių planas 2021 m.
    • Darbo užmokestis
    • Viešieji pirkimai
    • Biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniai
    • Finansinių ataskaitų rinkiniai
    • Bendradarbiavimas
    • Darbuotojų skatinimas ir darbo pareigų pažeidimai
    • Korupcijos prevencija
    • Laisvos darbo vietos
    • Ūkio subjektų priežiūra
    • Tarnybiniai lengvieji automobiliai
    • Asmens duomenų apsauga
  • Paslaugos
    • Pagalba mokiniui
    • Biblioteka
    • Sveikatos priežiūros specialistas
    • Socialinis pedagogas
    • Karjeros ir socialinių kompetencijų ugdymo centras
    • Valgykla
    • Išduodami dokumentai
    • Gimnazijos sporto salės ir sporto aikštynų užimtumo grafikai
    • Tėvų klasė
  • Nuorodos

Pagalba mokiniui

Gimnazijoje veikia Vaiko gerovės komisija.

Komisija organizuoja ir koordinuoja prevencinį darbą, socialinės – pedagoginės pagalbos teikimą. Kuria mokiniams saugią, jaukią, darnią ir ugdymui (si) palankią aplinką gimnazijoje.Tęsia specialiųjų poreikių mokinių ugdymą.

Vaiko gerovės komisiją sudaro:

Pirmininkė: Edita Klimaitė,matematikos mokytoja, klasės auklėtoja;

Nariai:
1. Kristina Gerčaitė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui;
2. Gintarė Kulbeckienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui;
3. Renata Baltraitienė, socialinė pedagogė;
4. Jurgita Lymantienė, specialioji pedagogė;
5. Inesa Jocė, visuomenės sveikatos priežiūros specialistė;
6. Elena Nachataya, 3c klasės auklėtoja;
7. Inga Dovydaitienė, 1e klasės auklėtoja.


Vaiko gerovės komisijos sekretorė -  lietuvių kalbos mokytoja Dalia Vėlaitienė.


Komisijos nariai nusiteikę padėti visiems (mokiniui, tėvams ar mokytojams), kurie kreipiasi pagalbos. Kviečiame bendrauti, jei iškilo socialinių, mokymosi, ateities planavimo ar psichologinių sunkumų.



TU    NESI    VIENAS.       IŠDRĮSK   IEŠKOTI     PAGALBOS.

Klasės auklėtoja – ji yra arčiausiai tavęs ir padės išspręsti daugumą problemų ar suras žmones, kurie gali tau padėti.


 

SAVARANKIŠKO MOKYMOSI GALIMYBĖS

Savarankišką mokymąsi reglamentuoja Mokymosi formų ir mokymo organizavimo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro  2012 m. birželio 28d. įsakymu Nr. V-1049. Mokinys prašymą dėl savarankiško mokymosi pateikia ugdymo skyriaus vedėjai. Įvertinus visas aplinkybes savarankiškas mokymasis įforminamas mokymosi sutartimi, skiriamas direktoriaus įsakymu.


MOKINIIŲ MOKYMAS NAMUOSE

Mokinių mokymasis namie organizuojamas vadovaujantis Mokinių mokymo stacionarinėje asmens sveikatos priežiūros įstaigoje ir namuose organizavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2012 m. rugsėjo 26 d. įsakymu Nr. V-1405, ir Mokymosi pagal formaliojo švietimo programas (išskyrus aukštojo mokslo studijų programas) formų ir mokymo organizavimo tvarkos aprašu.

Mokymą namuose skiria asmens sveikatos priežiūros įstaigų gydytojų komisija. Prašymą dėl moksleivio mokymo namuose tėvai (globėjai) turi pateikti gimnazijos direktoriaus vardu.

Mokiniai namie mokomi savarankišku ar (ir) nuotoliniu mokymo proceso organizavimo būdu. Mokiniui, mokomam namie, mokykla, suderinusi su mokinio tėvais (globėjais) ir atsižvelgusi į gydytojų komisijos rekomendacijas, parengia individualų ugdymo planą. Dalį pamokų gydytojų konsultacinės komisijos leidimu mokinys gali lankyti gimnazijoje arba mokytis nuotoliniu mokymo procesu organizavimo būdu.
Suderinus su mokinio tėvais (globėjais), gimnazijos direktoriaus įsakymu mokinys gali nesimokyti menų, dailės, muzikos, technologijų ir kūno kultūros.


PAGALBA MOKINIUI MOKANTIS NAMUOSE

Atsižvelgiant į susidariusias neeilines situacijas (didelis mokinių sergamumas, karantinas, šaltis ir kt.) arba gavus motyvuotą mokinio, jo tėvų prašymą ar klasės auklėtojo teikimą „Dėl pagalbos mokiniui, su pateisinama priežastimi daugiau kaip dvi savaites nelankančiam mokyklos“ organizuojamas nuotolinis mokymas.
  • Ugdymo skyriaus vedėjai su dalykų mokytojais individualiai derina nuotolinio mokymo būdus bei galimybes.
  • Dalykų mokytojai individualiai suderina su mokiniu ar jo tėvais mokomosios medžiagos, užduočių perdavimo, atsiskaitymų būdus ir formas.
  • Mokytojas mokydamas nuotoliniu būdu, taiko kaupiamąjį vertinimą, kurio rezultatai, grįžus mokiniui į mokyklą fiksuojami dienyne.
  • Nuotolinio mokymo įgyvendinimą kontroliuoja atitinkamo ugdymo skyriaus vedėja.

SPECIALIŲJŲ POREIKIŲ MOKINIŲ MOKYMOSI GALIMYBĖS

Pagalba specialiųjų poreikių mokiniams ir jų ugdymo(si) formos.
1. Vaiko gerovės komisija koordinuoja pagalbos teikimą spec. poreikių mokiniams.
2. Specialiųjų poreikių mokiniams pagalbą teikia dalyko mokytojas pamokų, konsultacijų metu ir atsižvelgdamas į mokinio sutrikimus:
3.1. Individualizuoja arba pritaiko ugdymo turinį.
3.2. Parenka ir taiko ugdymo būdus, metodus ir priemones.
3.3. Stebi ir fiksuoja specialiųjų poreikių mokinių pasiekimų dinamiką.


MOKINIŲ MOKYMOSI KRŪVIO REGULIAVIMAS
Mokinių mokymosi krūvio reguliavimas vykdomas pagal 2019-10-15 direktoriaus įsakymu Nr. V-226 patvirtintą “Kontrolinių darbų rašymo reglamentas”.
Rekomenduojama 1 ir 3 klasėse adaptacinio periodo metu neskirti namų darbų. Pažymiais bus vertinamos tik pamokoje įgytos žinios. Taip pat iki minimumo sumažinti namų darbų krūvį baigiantis mokslo metams – gegužės ir birželio mėnesiais.

KONSULTACIJOS MOKINIAMS
Konsultacijos skiriamos mokinių ugdymo(si) poreikiams tenkinti ir teikti jiems mokymosi pagalbą: specialiųjų poreikių mokiniams, mokiniams, turintiems mokymosi sunkumų, mokinių parengimui BE ir PUPP, vadovauti 3 klasių mokinių projektams, brandos darbams, mokymui namuose, savarankiškai besimokantiems mokiniams konsultuoti ir kt. mokinių ugdymo(si) poreikiams tenkinti.. Konsultacijos vykdomos ne pamokų metu. Dėl jų gali susitarti ir mokinys, ir tėvai. Mokiniui susitarus su mokytoju, kurio dėstomo dalyko konsultacijos pageidaujamos, tėvams žodžiu, skambučiu, e-paštu kreipusis į administraciją konsultacijos vykdomos sutartu laiku.
Konsultacijos skiriamos gabiems mokiniams, besirengiantiems olimpiadoms, konkursams, norintiems giliau nagrinėti mokomąją medžiagą, besidomintiems dalyku, siekiantiems veiksmingiau pasirengti tolimesnei akademinei ar profesinei karjerai. Konsultuojami ir dažnai sergantys mokiniai, norintys geriau įsisavinti mokomąją medžiagą, bei pastangas rodantys ar specialiųjų poreikių mokiniai, kuriems reikalinga pagalba likviduoti susidariusias kurso spragas. Konsultacijas gali lankyti savarankiškai arba nuotoliniu būdu besimokantys mokiniai, turintys klausimų arba norintys atsiskaityti.


APIE ANTROKŲ TOLIMESNĮ MOKYMĄSI
Pabaigę 2 klasę mokiniai įgyja pagrindinį išsilavinimą ir baigiasi jų mokymosi sutartis su gimnazija. Mokiniai turės apsispręsti, kokį tolimesnį mokymosi kelią pasirinkti. Jaunam žmogui ne taip paprasta suformuoti aiškią savo gyvenimo viziją, laiku suvokti, kur jo vieta: mokslinėje sferoje ar žemiškoje erdvėje.
Apsisprendžiant dėl tolimesnio kelio būtina vadovautis sveika nuovoka, įvertinti dabartinius savo pasiekimus, įsiklausyti į mokytojų rekomendacijas, konsultuotis su mokinių socialinių kompetencijų ir ugdymo karjerai pedagoge. Pasirinkimų yra ne vienas.
Jei gerai sekasi mokslai, pakanka užsispyrimo kasdien savarankiškai padirbėti atliekant namų darbus – verta rinktis vidurinį ugdymą gimnazijoje. Šiems mokiniams bus pasiūlyta sudaryti mokymosi vidurinio ugdymo programoje sutartį.
Na, o jei yra mokymosi spragų, kurios ir dabar, besimokant 2 klasėje, trukdo pasiekti aukštesnių rezultatų, jei ne visada užtenka valios pasėdėti prie namų darbų, gal tikslingiau būtų pasirinkti mokymąsi profesinėje mokykloje, čia įgyta profesija padės realizuoti save gyvenime. Juk įgijus praktinių įgūdžių, išbandžius pasirinktą veiklos sritį, bus lengviau apsispręsti, kur toliau studijuoti.
Mokiniai, kurie sieks vidurinio išsilavinimo, mokysis pagal pačių susidarytą individualų ugdymosi planą, kurie skirsis mokinių laisvai pasirinktais dalykais, dalykų kursais, moduliais. 3 klasių mokiniai taip pat gali rinktis projektinį darbą, atitinkantį jo pasirinktą ugdymosi kryptį. Keblumų kartais pasitaiko, jei mokinio pasirinkimas yra išskirtinis ir nesusidaro mokinių grupė. Tokiu atveju ieškoma sprendimo, derinama su mokyklos galimybėmis.
Mokiniai gali rinktis mokytis dalykus bendruoju ar išplėstiniu kursu.
Bendrasis kursas perteikia dalyko pagrindus, užtikrinančius bendrą kultūrinį mokinių išprusimą, patirtį ir gebėjimus, būtinus tenkinti praktines gyvenimo reikmes. Jis apima plačiai vartojamas dalyko sąvokas, pagrindinius dėsningumus, svarbiausias idėjas, jų kontekstą ir praktinį taikymą, veiklos kompetenciją, vertybines nuostatas.
Išplėstinis kursas savo turiniu yra platesnis už to paties dalyko bendrąjį kursą, apima žinių, gebėjimų ir nuostatų visumą, orientuotą į nuodugnesnes tam tikros srities studijas. Jis skirtas mokinių savarankiško mokymosi gebėjimams ugdyti, mokymuisi operuoti dalyko žiniomis ir metodais sprendžiant praktinio ir teorinio pobūdžio užduotis. Šį kursą rekomenduojama rinktis tik gerai besimokantiems mokiniams, neturintiems didesnių mokymosi spragų. Jei Jūsų pasiekimai tik patenkinami, tai rodo, kad nesate pasirengęs mokytis dalyko išplėstiniu kursu.
Visi 2 kl. mokiniai ir jų tėvai bus supažindinti su vidurinio ugdymo programos  individualaus plano susidarymo principais. Mokinius ir tėvus individualių ugdymo planų sudarymo klausimais konsultuoja Vidurinio ugdymo skyriaus vedėja Kristina Gerčaitė (101 kab.), mokinių socialinių kompetencijų ir ugdymo karjerai pedagogė Gintarė Kulbeckienė (102 kab.), 2 klasių auklėtojai.

 

MODULIŲ, PASIRENKAMŲJŲ DALYKŲ, PROJEKTŲ PASIŪLA ČIA.


 

                    
                    

                     



                    

                    


                     

                  
                  
                                


                     

                     

                    

                    

                    

                    

                    

                    


                    


                    

                    


                    


                   

                     

                   


                   

                   


                   



                







© 2022 Šiaulių „Romuvos“ gimnazija