Joomla slideshow module from joohopia
  • Pradžia
  • Struktūra ir kontaktai
    • Apie gimnaziją
    • Gimnazijos struktūra
    • Savivalda
      • Gimnazijos taryba
      • Mokytojų taryba
      • Mokinių seimas
  • Teisinė informacija
    • Teisės aktai
      • ŠMM teisinė informacija
      • ŠMM informacija tėvams
      • Dokumentai reglamentuojantys gimnazijos veiklą
      • Dokumentų biblioteka
    • Teisės aktų projektai
    • Tyrimai ir analizės
    • Teisės aktų pažeidimai
    • Teisinio reguliavimo stebėsena
  • Veiklos sritys
    • Formalusis ugdymas
      • Ugdymo organizavimas
      • Pamokų tvarkaraštis
      • Projektai
        • Bendra informacija
        • Tarptautiniai
          • Tarptautinis Erasmus+ projektas HELP
          • Tarptautinis Erasmus+ projektas S.H.A.R.E
          • Tarptautinis eTwinning projektas APPS4YOU
        • Respublikiniai
          • Mes rūšiuojam
          • Integruotas geografijos ir vokiečių kalbos mokymas
          • Jugend debatiert international
        • Miesto
          • Susimąstyk
        • Gimnazijos
        • Archyvas
          • Tarptautiniai
          • Respublikiniai
          • Miesto
          • Gimnazijos
      • Mokomieji dalykai
        • Lietuvių kalba
        • Matematika, informacinės technologijos
          • Matematika
          • Informacinės technologijos
        • Anglų, prancūzų, vokiečių kalba
        • Rusų kalba
        • Istorija
        • Geografija, ekonomika, dorinis ugdymas
          • Geografija
          • Ekonomika
          • Dorinis ugdymas
        • Gamtos mokslai
          • Fizika
          • Chemija
          • Biologija
        • Kūno kultūra
        • Menai ir technologijos
          • Muzika
          • Dailė
          • Technologijos
          • Teatras
          • Šokis
      • Pasiekimai
      • Modulių, pasirenkamųjų dalykų, projektų pasiūla
      • Mokytojų metodiniai darbai
    • Neformalusis švietimas
      • Būreliai
      • Tradiciniai renginiai
    • SKU kalendorius
    • Veiklos įsivertinimas
  • Administracinė informacija
    • Nuostatai
    • Planavimo dokumentai
      • 2017–2019-ųjų metų strateginis veiklos planas
      • 2018 metų veiklos planas
      • Veiklos tobulinimo planas 2018-2020 m.
      • Vadovų darbotvarkė. Mėnesio veiklos planas
    • Darbo užmokestis
    • Viešieji pirkimai
    • Biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniai
    • Finansinių ataskaitų rinkiniai
    • Bendradarbiavimas
    • Darbuotojų skatinimas ir darbo pareigų pažeidimai
    • Korupcijos prevencija
    • Ūkio subjektų priežiūra
    • Tarnybiniai lengvieji automobiliai
  • Paslaugos
    • Pagalba mokiniui
    • Biblioteka
    • Sveikatos priežiūros specialistas
    • Socialinis pedagogas
    • Psichologas
    • Karjeros ir socialinių kompetencijų ugdymo centras
    • Valgykla
    • Išduodami dokumentai
    • Mokamos paslaugos
      • Įkainiai
      • Patalpų užimtumo grafikai
    • Tėvų klasė
  • Nuorodos

Pagalba mokiniui

Gimnazijoje veikia Vaiko gerovės komisija.

Komisija organizuoja ir koordinuoja prevencinį darbą, socialinės – pedagoginės pagalbos teikimą. Kuria mokiniams saugią, jaukią, darnią ir ugdymui (si) palankią aplinką gimnazijoje.Tęsia specialiųjų poreikių mokinių ugdymą.

Vaiko gerovės komisiją sudaro:
Pirmininkė - Tatjana Tekorienė, Pagrindinio ugdymo skyriaus vedėja;
Nariai:
Kristina Gerčaitė, Vidurinio ugdymo skyriaus vedėja;
Renata Baltraitienė, socialinė pedagogė;
Rasida Laurinavičienė, 2c klasės auklėtoja;
Ingrida Saunorienė, karjeros koordinatorė;
Ingrida Strockienė, „Romuvos“ progimnazijos spec. pedagogė;

Virginija Servutienė - psichologė;
Dovilė Lapinskienė, visuomenės sveikatos priežiūros specialistė.



Vaiko gerovės komisijos sekretorė lietuvių kalbos mokytoja Rasa Malinauskienė.


Komisijos nariai nusiteikę padėti visiems (mokiniui, tėvams ar mokytojams), kurie kreipiasi pagalbos. Kviečiame bendrauti, jei iškilo socialinių, mokymosi, ateities planavimo ar psichologinių sunkumų.


TU    NESI    VIENAS.       IŠDRĮSK   IEŠKOTI     PAGALBOS.

Klasės auklėtoja – ji yra arčiausiai tavęs ir padės išspręsti daugumą problemų ar suras žmones, kurie gali tau padėti.


Gimnazijos psichologė Virginija Servutienė konsultuoja individualiai ir grupėje, vykdo psichologinį švietimą.
Konsultacijoms iš anksto registruotis telefonu 867005160 arba e-adresu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai

 

SAVARANKIŠKO MOKYMOSI GALIMYBĖS

Savarankišką mokymąsi reglamentuoja Mokymosi formų ir mokymo organizavimo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro  2012 m. birželio 28d. įsakymu Nr. V-1049. Mokinys prašymą dėl savarankiško mokymosi pateikia ugdymo skyriaus vedėjai. Įvertinus visas aplinkybes savarankiškas mokymasis įforminamas mokymosi sutartimi, skiriamas direktoriaus įsakymu.


MOKINIIŲ MOKYMAS NAMUOSE

Mokinių mokymasis namie organizuojamas vadovaujantis Mokinių mokymo stacionarinėje asmens sveikatos priežiūros įstaigoje ir namuose organizavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2012 m. rugsėjo 26 d. įsakymu Nr. V-1405, ir Mokymosi pagal formaliojo švietimo programas (išskyrus aukštojo mokslo studijų programas) formų ir mokymo organizavimo tvarkos aprašu.

Mokymą namuose skiria asmens sveikatos priežiūros įstaigų gydytojų komisija. Prašymą dėl moksleivio mokymo namuose tėvai (globėjai) turi pateikti gimnazijos direktoriaus vardu.

Mokiniai namie mokomi savarankišku ar (ir) nuotoliniu mokymo proceso organizavimo būdu. Mokiniui, mokomam namie, mokykla, suderinusi su mokinio tėvais (globėjais) ir atsižvelgusi į gydytojų komisijos rekomendacijas, parengia individualų ugdymo planą. Dalį pamokų gydytojų konsultacinės komisijos leidimu mokinys gali lankyti gimnazijoje arba mokytis nuotoliniu mokymo procesu organizavimo būdu.
Suderinus su mokinio tėvais (globėjais), gimnazijos direktoriaus įsakymu mokinys gali nesimokyti menų, dailės, muzikos, technologijų ir kūno kultūros.


PAGALBA MOKINIUI MOKANTIS NAMUOSE

Atsižvelgiant į susidariusias neeilines situacijas (didelis mokinių sergamumas, karantinas, šaltis ir kt.) arba gavus motyvuotą mokinio, jo tėvų prašymą ar klasės auklėtojo teikimą „Dėl pagalbos mokiniui, su pateisinama priežastimi daugiau kaip dvi savaites nelankančiam mokyklos“ organizuojamas nuotolinis mokymas.
  • Ugdymo skyriaus vedėjai su dalykų mokytojais individualiai derina nuotolinio mokymo būdus bei galimybes.
  • Dalykų mokytojai individualiai suderina su mokiniu ar jo tėvais mokomosios medžiagos, užduočių perdavimo, atsiskaitymų būdus ir formas.
  • Mokytojas mokydamas nuotoliniu būdu, taiko kaupiamąjį vertinimą, kurio rezultatai, grįžus mokiniui į mokyklą fiksuojami dienyne.
  • Nuotolinio mokymo įgyvendinimą kontroliuoja atitinkamo ugdymo skyriaus vedėja.

SPECIALIŲJŲ POREIKIŲ MOKINIŲ MOKYMOSI GALIMYBĖS

Pagalba specialiųjų poreikių mokiniams ir jų ugdymo(si) formos.
1. Vaiko gerovės komisija koordinuoja pagalbos teikimą spec. poreikių mokiniams.
2. Specialiųjų poreikių mokiniams pagalbą teikia dalyko mokytojas pamokų, konsultacijų metu ir atsižvelgdamas į mokinio sutrikimus:
3.1. Individualizuoja arba pritaiko ugdymo turinį.
3.2. Parenka ir taiko ugdymo būdus, metodus ir priemones.
3.3. Stebi ir fiksuoja specialiųjų poreikių mokinių pasiekimų dinamiką.


MOKINIŲ MOKYMOSI KRŪVIO REGULIAVIMAS

Mokinių mokymosi krūvio reguliavimas vykdomas pagal 2008-06-20 direktoriaus įsakymu Nr. V-285 patvirtintą Mokinių krūvių optimizavimo priemonių planą. Jame apibrėžta, kad gimnazijoje sudaromas 1-2 klasių kiekvieno pusmečio kontrolinių darbų grafikas, kuris yra laikomas klasės dienyne. 3-4 klasėse kontrolinius darbus mokytojai derina su mokiniais individualiai. Apie kontrolinį darbą mokiniams pranešama ne vėliau kaip prieš savaitę. Mokiniams per dieną gali būti skiriamas vienas kontrolinis darbas. Atsižvelgiant į dalyko savaitinį pamokų skaičių , ribojamas k.d. kiekis (3-5 sav. pamokos – ne daugiau 2 k.d. per mėnesį, 1-2 sav. pamokos – 1 k.d. per mėnesį). Nerekomenduojama rašyti k.d., kai iki pusmečio pabaigos lieka 5 darbo dienos bei diena prieš atostogas ir dvi po jų.

Namų darbų užduotys skiriamos atsižvelgiant į klasės mokslumą, individualias mokinių savybes, diferencijuojamos pagal mokinių gebėjimus.
1-2 klasėse namų darbų apimtys fiksuojamos ir derinamos klasių lankomumo sąsiuviniuose.
3-4 klasėse namų darbų apimtys derinamos su mokiniais individualiai.
1-4 klasių mokinių dienos namų darbų krūvis neturi viršyti 2 valandų.
Rekomenduojama 1 ir 3 klasėse adaptacinio periodo metu neskirti namų darbų. Pažymiais bus vertinamos tik pamokoje įgytos žinios. Taip pat iki minimumo sumažinti namų darbų krūvį baigiantis mokslo metams – gegužės ir birželio mėnesiais.


KONSULTACIJOS MOKINIAMS
Atsižvelgiant į individualius mokinių poreikius, tėvų pageidavimus,  gimnazijoje, susidarius ne mažesnei nei 5 mokinių grupei, gali būti organizuojamos mokomųjų dalykų konsultacijos, kurių tikslas – padėti kiekvienam mokiniui siekti pažangos. Konsultacijos vykdomos ne pamokų metu. Dėl jų gali susitarti ir tėvai, ir mokinys. Tėvams žodžiu, skambučiu, e-paštu kreipusis į administraciją ar mokiniui susitarus su mokytoju, kurio dėstomo dalyko konsultacijos pageidaujamos, jos vykdomos sutartu laiku.
Konsultacijos skiriamos gabiems mokiniams, norintiems giliau nagrinėti mokomąją medžiagą, besidomintiems dalyku, siekiantiems veiksmingiau pasirengti tolimesnei akademinei ar profesinei karjerai. Konsultuojami ir dažnai sergantys mokiniai, norintys geriau įsisavinti mokomąją medžiagą, bei pastangas rodantys ar specialiųjų poreikių mokiniai, kuriems reikalinga pagalba likviduoti susidariusias kurso spragas. Konsultacijas gali lankyti savarankiškai arba nuotoliniu būdu besimokantys mokiniai, turintys klausimų arba norintys atsiskaityti.
Konsultacijos neskiriamos mokiniams, praleidžiantiems pamokas be pateisinamos priežasties, nedirbantiems, nedrausmingiems pamokose.
Išimtinais atvejais (mokinių rengimas olimpiadoms, savarankiškai, nuotoliniu būdu  arba namuose besimokančių mokinių konsultavimas ir kt.) turint pakankamai lėšų konsultacijos gali būti organizuojamos ir vienam mokiniui ar  grupei iki 5 žmonių.
Konsultacijos skiriamos atsižvelgus į turimus finansinius išteklius – Mokinio krepšelio lėšas, 2% GPM ir mokytojų galimybes.



APIE ANTROKŲ TOLIMESNĮ MOKYMĄSI

Pabaigę 2 klasę mokiniai įgyja pagrindinį išsilavinimą ir baigiasi jų mokymosi sutartis su gimnazija. Mokiniai turės apsispręsti, kokį tolimesnį mokymosi kelią pasirinkti. Jaunam žmogui ne taip paprasta suformuoti aiškią savo gyvenimo viziją, laiku suvokti, kur jo vieta: mokslinėje sferoje ar žemiškoje erdvėje.

Apsisprendžiant dėl tolimesnio kelio būtina vadovautis sveika nuovoka, įvertinti dabartinius savo pasiekimus, įsiklausyti į mokytojų rekomendacijas, konsultuotis su profesinio infiormavimo ir konsultavimo specialistu.. Pasirinkimų yra ne vienas.

Jei gerai sekasi mokslai, pakanka užsispyrimo kasdien savarankiškai padirbėti atliekant namų darbus – verta rinktis vidurinį ugdymą gimnazijoje. Šiems mokiniams bus pasiūlyta sudaryti mokymosi vidurinio ugdymo programoje sutartį.

Na, o jei yra mokymosi spragų, kurios ir dabar, besimokant 2 klasėje, trukdo pasiekti aukštesnių rezultatų, jei ne visada užtenka valios pasėdėti prie namų darbų, gal tikslingiau būtų pasirinkti mokymąsi profesinėje mokykloje, čia įgyta profesija padės realizuoti save gyvenime. Juk įgijus praktinių įgūdžių, išbandžius pasirinktą veiklos sritį, bus lengviau apsispręsti, kur toliau studijuoti.

Tiems, kurie sieks vidurinio išsilavinimo , mokymas bus organizuojamas pagal Vidurinio ugdymo programos aprašą. Mokiniai mokysis pagal pačių susidarytą individualų ugdymosi planą, kurie skirsis mokinių laisvai pasirinktais dalykais, dalykų kursais, moduliais. Keblumų kartais pasitaiko, jei mokinio pasirinkimas yra išskirtinis ir nesusidaro mokinių grupė. Tokiu atveju ieškoma sprendimo, derinama su mokyklos galimybėmis.

Mokiniai gali rinktis mokytis dalykus bendruoju ar išplėstiniu kursu.

Bendrasis kursas perteikia dalyko pagrindus, užtikrinančius bendrą kultūrinį mokinių išprusimą, patirtį ir gebėjimus, būtinus tenkinti praktines gyvenimo reikmes. Jis apima plačiai vartojamas dalyko sąvokas, pagrindinius dėsningumus, svarbiausias idėjas, jų kontekstą ir praktinį taikymą, veiklos kompetenciją, vertybines nuostatas.

Išplėstinis kursas savo turiniu yra platesnis už to paties dalyko bendrąjį kursą, apima žinių, gebėjimų ir nuostatų visumą, orientuotą į nuodugnesnes tam tikros srities studijas. Jis skirtas mokinių savarankiško mokymosi gebėjimams ugdyti, mokymuisi operuoti dalyko žiniomis ir metodais sprendžiant praktinio ir teorinio pobūdžio užduotis. Šį kursą rekomenduojama rinktis tik gerai besimokantiems mokiniams, neturintiems didesnių mokymosi spragų. Jei Jūsų pasiekimai tik patenkinami, tai rodo, kad nesate pasirengęs mokytis dalyko išplėstiniu kursu.

Visi 2 kl. mokiniai ir jų tėvai bus supažindinti su Pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų aprašas. Mokinius ir tėvus individualių ugdymo planų sudarymo klausimais konsultuoja Vidurinio ugdymo skyriaus vedėja Kristina Gerčaitė (101 kab.), karjeros koordinatorė Ingrida Saunorienė (105 kab.). Individualius planus padės susidaryti direktoriaus įsakymu sudaryta darbo grupė, 2 klasių auklėtojai.

 

MODULIŲ, PASIRENKAMŲJŲ DALYKŲ, PROJEKTŲ PASIŪLA ČIA.


 

                    

                    
                    


                     
                  
                  
                             

                     

                    

                    

                    

                    

                    

                    



                



                    



© 2017 Šiaulių „Romuvos“ gimnazija